خبرگزاری کار ایران

پدران شهید احمد معصومی در گفتگو با ایلنا:

شهید احمد معصومی نام امام خمینی(ره) را بدون وضو به زبان نمی آورد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۱۰۴

تنها خاطره‌ای که از فرزند شهیدم احمد معصومی دارم این بود که نام امام خمینی(ره) را همیشه با وضو به زبان می‌آورد حیف که مادر شهید معصومی رفت و برگشتن فرزندش را که سال‌ها در انتظارش بود، ندید.

پدر شهید احمد معصومی گفت: تنها خاطره‌ای که از فرزند شهیدم احمد معصومی دارم این بود که نام امام خمینی(ره) را همیشه با وضو به زبان می‌آورد حیف که مادر شهید معصومی رفت و برگشتن فرزندش را که سال‌ها در انتظارش بود، ندید.

غلامرضا معصومی امروز در حاشیه تشیع فرزند شهیدش احمد معصومی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود گفت: از اینکه احمد بعد از ۲۶ سال انتظار و دوری به خانه‌اش برگشته به قدری خوشحالم که نمی‌توانم چگونه بیان کنم و اشکی که می‌بینید اشک شوق است.

وی نماز اول وقت را یکی از ویژگی‌ها و وصایای شهید احمد معصومی بیان کرد و گفت به قدری به نماز اول وقت مقید بود که حتی یک بار نمازش قضا نشد.

پدر شهید احمد معصومی گفت: احمد تنها سفارشی که داشت این بود که رهبر را تنها نگذارید و پشتیبان ولایت باشید تا آسیبی به مملکت نرسد.

پدر شهید معصومی همچنین از مردم قدر‌شناس شهرستان کاشان و تشییع باشکوه شهید احمد معصومی و همرزم شهیدش محمد جعفر زیلوچی تقدیر نمود.

پدر شهید شهید محمد جعفر زیلوچی نیز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان چشم انتظاری در آمدن فرزندشان را بهترین آرزوی خود بعد از ۲۶ سال عنوان کرد و گفت: از مردم انتظار دارم که راه فرزندم و شهیدان که خودشان انتخاب کردند را ادامه دهند.

حسن زیلوچی گفت: تنها پیامم به مردم ایران این است که پیرو قرآن و ولایت فقیه باشند تا به مملکت آسیبی نرسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز