خبرگزاری کار ایران

سجادی به ایلنا خبر داد؛

تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در جبهه پیروان

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۸۹۲

جبهه پیروان خط امام و رهبری تلاش می‌کند که در سال ۹۳ مذاکراتی با هدف کلان انسجام احزاب و تشکلهای اصولگرا باگروه‌های مرجع اصولگرایان و احزابی که در زیر ساخت‌ها و چارچوبهایی که وجود دارد با جبهه همسو هستند داشته باشد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در این جبهه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اقتصاد و فرهنگ را شعار سال قرارداده‌اند پیگیر این قضیه هم هستیم که علاوه بر اقتصاد مقاومتی به بحثفرهنگ نیز توجهی ویژه شود که نتایج این پیگیری‌ها در آینده به تدریج اعلام خواهد شد.

سید کمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا‏، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه پیروان خط امام و رهبری در سال جدید در روز پنجشنبه ۲۱ فروردین با بیان اینکه حدود سه تشکل جدید به جبه اضافه شده است، گفت: در حال حاضر در واقع جبهه پیروان به ۱۷ تشکل رسیده است که در جلسه مذکور، در ارتباط با اعضای جدیدی که به جبهه پیوسته‌اند بررسی‌هایی صورت گرفت.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین اظهار داشت: در این جلسه مباحثی نظیر انسجام و تقویت احزاب و تشکلهایی که به عضویت حزب پیوسته‌اند و تشکلهای پیشین حزب مطرح شد و دراین خصوص یک سری تمهیدات اندیشیده شده است.

وی افزود: جبهه پیروان خط امام و رهبری تلاش می‌کند که در سال ۹۳ مذاکراتی نیز با هدف کلان انسجام احزاب و تشکلهای اصولگرا با گروه‌های مرجع اصولگرایان و احزابی که در زیر ساخت‌ها و چارچوبهایی که وجود دارد با جبهه همسو هستند، داشته باشد.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد دیدار با احزاب و گروههای اصولگرا برنامه‌ای تنظیم شده یا خیر؟ گفت: ما در این خصوص کلیات را تصویب کردیم اما جدول زمانبندی در حال بررسی است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین از تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در این جبهه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اقتصاد و فرهنگ را شعار سال قرارداده‌اند پیگیر این قضیه هم هستیم که علاوه بر اقتصاد مقاومتی به بحثفرهنگ نیز توجهی ویژه شود که نتایج این پیگیری‌ها در آینده به تدریج اعلام خواهد شد.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: روز سه شنبه هفته جاری رأس ساعت ده صبح مصاحبه‌ سخنگوی این جبهه با رسانه‌ها در محل دفتر جامعه اسلامی مهندسین برگزار خواهدشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز