خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

محکومیت مصوبه سنای آمریکا درباره عدم صدور ویزا برای ابوطالبی در کمیسیون امنیت ملی

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۱۰۶

وزیر دفاع گزارش مفصلی از برنامه‌های دفاعی کشور با توجه به اقتصاد مقاومتی، برنامه‌های موشکی، پدافند غیرعامل و سایر موارد توضیحات لازم را ارائه دادند. / از دولت درخواست کردیم با همه توان مسیر پیشرفت در فناوری هسته‌ای را ادامه بدهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از محکومیت مصوبه سنای آمریکا مبنی بر عدم صدور ویزا برای سفیر منتخب جمهوری اسلامی در سازمان ملل متخد خبر داد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص مباحثمطرح شده امروز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در ابتدای جلسه امروز، مصوبه سنای آمریکا مبنی عدم ورود و صدور ویزا برای حمید ابوطالبی سفیر منتخب جمهوری اسلامی در سازمان ملل متحد مورد بحثقرار گرفت.

وی ادامه داد: این مصوبه به شدت از سوی اعضای کمیسیون محکوم شد و اعلام کردیم که درخواست ما برای خروج سازمان ملل متحد از آمریکا چه در گذشته و چه در امروز به خاطر سواستفاده آمریکا از این سازمان بوده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما ضمن حمایت از اشغال لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ که پاسخی به جنایات و خیانت امریکا در ایران بود، از وزارت خارجه خواستیم تا بر انتخابش مصر باشد.

نقوی حسینی با اشاره به حضور سردار دهقان وزیر دفاع در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: ایشان گزارش مفصلی از برنامه‌های دفاعی کشور با توجه به اقتصاد مقاومتی، برنامه‌های موشکی، پدافند غیرعامل و سایر موارد توضیحات لازم را ارائه دادند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به ۲۰ فروردین، روز ملی هسته‌ای اظهار داشت: اعضای کمیسیون در پایان ضمن گرامی‌داشت روز ملی هسته‌ای و تبریک به همه دانشمندان هسته‌ای و مردم کشورمان و بزرگداشت شهدای هسته‌ای، از دولت درخواست کردیم با همه توان مسیر پیشرفت در فناوری هسته‌ای را ادامه بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز