خبرگزاری کار ایران

کاتب در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی:

در قانون هدفمندی یارانه ها همه مردم مجاز به ثبت‌نام هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۰۰

در بحثقانون هدفمندی یارانه‌ها نظر قانونگذار این است که همه مردم مجازند در هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند و چیزی نمی‌تواند مانع ثبت‌نام شود و دولت هم موظف است بررسی‌های لازم را انجام داده و به قانون عمل کند که بر این اساس مردم هم باید خود در این امر تصمیم‌گیری کنند.

نماینده مردم گرمسار گفت: در بحثقانون هدفمندی یارانه‌ها نظر قانونگذار این است که همه مردم مجازند در هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند و چیزی نمی‌تواند مانع ثبت‌نام شود و دولت هم موظف است بررسی‌های لازم را انجام داده و به قانون عمل کند که بر این اساس مردم هم باید خود در این امر تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا کاتب در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با اشاره به بحثهدفمندی یارانه‌ها گفت: در بحثقانون هدفمندی یارانه‌ها نظر قانونگذار این است که همه مردم مجازند در هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند و چیزی نمی‌تواند مانع ثبت‌نام شود و دولت هم موظف است بررسی‌های لازم را انجام داده و به قانون عمل کند که بر این اساس مردم هم باید خود در این امر تصمیم‌گیری کنند.


نماینده مردم گرمسار تحقق فرمان رهبری بر اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی را موضوعی انکار ناپذیر توصیف کرد و تاکید کرد: باید موانع عدم اجرا شناسایی شود به گونه‌ای که آنچه باعثرکود در تولید شده نیر در این میان برداشته شود.


وی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی، تاکید کرد: اکنون که پروژه مترو تهران، ورامین و گرمسار از شرکت راه‌آهن به شرکت مترو واگذار شده لازم است تا وزیر راه و شهرسازی تسریع در اجرای آن را در دستور کار قرار دهد و اجازه ندهد که مدیرعامل راه‌آهن که سلیقه‌اش با این موضوع سازگاری ندارد دخالت کند.


کاتب همچنین در تذکری به وزرای کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت گفت: انتظار می‌رود که قوانین مصوب در بخش تامین هزینه علوفه دامداران و همچنین سرمایه در گردش به منظور رونق اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز