خبرگزاری کار ایران

نماینده زاهدان:

از آمریکا به دلیل بمباران مکان گروههای اشرار تشکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۰۹

زمانی که عبدالمالک ریگی و گروهک جندالشیطان در پاکستان حضور داشتند پاکستان اعلام می‌کرد، که این گروهک‌ها در خاک ما نیستند.

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: از آمریکا به دلیل بمباران گروههای اشرار و تکفیری تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، حسینعلی شهریاری در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با لایحه موافقت نامه همکاری‌های امنیتی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان طی سخنانی اظهار داشت: لازم می‌دانم ابتدا شهادت شهید دانایی فر از پرسنل عزیز مرزبانی و شهید باقری از پرسنل زحمت کش بهداشت و درمان که چندی پیش توسط اشرار به گروگان گرفته شده بود، تسلیت بگویم.

نماینده مردم زاهدان در ادامه خاطر نشان کرد این عزیزان توسط گروههای تکفیری به شهادت رسیدند که اسم آن را باید جیش الظلم گذاشت، و این‌ها گروههایی هستند که در داخل پاکستان حضور دارندو ما در چند روز گذشته شاهد بودیم، که دولت پاکستان به کرات اعلام کرد که این نیرو‌ها در داخل خاک پاکستان نیستند.

وی همچنین دولت پاکستان را دولتی توصیف کرد؛ که سرتا پا دروغ بوده و همیشه با اشرار همکاری داشته است.

شهریاری در ادامه با بیان اینکه گروههای اطلاعاتی امنیتی پاکستان و اکثر فرماندهان ارتش پاکستان و گروههای تکفیری همکاری دارند و از آن‌ها حمایت می‌کنند، خاطر نشان کرد: زمانی که عبدالمالک ریگی و گروهک جندالشیطان در پاکستان حضور داشتند پاکستان اعلام می‌کرد، که این گروهک‌ها در خاک ما نیستند.

نماینده مردم زاهدان با اشاره به اینکه هزاران شهید بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مرزهای ما توسط گروههای تکفیری به شهادت رسیدند، تصریح کرد: متاسفانه دیپلماسی خارجی جمهوری اسلامی ایران در این خصوص بسیار بد عمل کرده است و متاسفانه در عملیات اخیر هم ایرادات بسیاری داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که پس از آزادی مرزبانان ایرانی به طور جدی به این مسئله پرداخته شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین خاطر نشان کرد: دولت پاکستان به هیچ یک از تعهدات خود در قبال ایران عمل نکرده است؛ به طوری که ما قرار داد استرداد مجرمین را داشتیم، ولی پاکستان همواره با طفره رفتن اعلام کرده که این نیرو‌ها در داخل خاک پاکستان نیستند، این در حالی است که دولت ایران همواره از دولت پاکستان به عنوان دوست و برادر یاد می‌کند اما پا کستان بر خلاف این موضوع با ایران مخاصمت می‌کند.

شهریاری همچنین با بیان این سوال که کدام کشور توانسته است، به اندازه پا کستان به ایران ضربه بزند گفت: برای اینکه بهانه به دست آن‌ها ندهیم وعلیرغم اینکه می‌دانیم که دولت پاکستان حاکمیتی در مرزهای خود از جمله در استان سیستان و بلوچستان با پاکستان ندارد با لایحه موافقتنامه، موافق هستیم.

وی همچنین بار دیگر بر پیگیری خون شهیدان که به دست اشرار به شهادت می‌رسند تاکید کرد و گفت: ایران باید اشرار را بمباران می‌کرد و من به عنوان یک شهروند سیستان و بلوچستان باید در یک مورد از آمریکا تشکر کنم که گروههای اشرار را با هواپیماهای بدون سرنشین بمباران می‌کند و این یک مورد به شدت مورد تایید ماست و ما تایید می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران نیز باید این مسیر را ادامه دهد.

نماینده مردم زاهدان بار دیگر ضمن تاکید بر موشک باران کردن مکان اشرار گفت: سیستم اطلاعاتی ایران به خوبی این مسائل را می‌داند ولی نمی‌دانیم چرا تسامح و تساهل می‌کنند.

وی در پایان اظهار داشت: ما با موافقت نامه لایحه همکاری امنیتی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری پاکستان موافق هستیم تا دیگر شاهد اینگونه ا قدامات نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز