خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری لرستان:

۱۲ فروردین روز رهایی از گمراهی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۳۸۶

۱۲ فروردین روزی است که مبارزات ضداستبدادی و ضدطاغوتی ملت مسلمان ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به ثمر نشست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ۱۲ فروردین روزی است که مبارزات ضداستبدادی و ضدطاغوتی ملت مسلمان ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به ثمر نشست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سید سعیدشاهرخی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: برگزاری رفراندوم برای تعیین نحوه اداره امور کشور و نوع حاکمیت و نظام سیاسی براساس دستور بنیانگذار عظیم‌الشأن انقلاب نشأت گرفته از اعتقاد عمیق این بزرگ‌مرد مجاهد به رأی و نظر مردم و لزوم مشارکت آنان در سرنوشت و اداره امور کشور به صورت عینی و عملی بود.

وی تصریح کرد: شک نیست، حضرت امام(ره) خود می‌توانستند بعد از پیروزی انقلاب، نوع نظام سیاسی کشوررا تعیین کنند و هیچ تردیدی نیست مردم معتقد، وفادار و متعهد ایران اسلامی هم پیرو و تابع محض مراد و پیرخود بودند، اما حضرت امام(ره) می‌خواستند احترام و اعتقادشان را به رأی و نظر مردم نشان دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مردم هم با درک صحیح و در پاسخ به این مهم با حضور گسترده و معنادار خود به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در پهن دشت ایران اسلامی رأی دادند و به رهبرخود و آرمان‌ها و ارزش‌های الهی امام لبیک گفتند و امروزه همچنان بر پیمان و عهد خود وفادار و پایبند هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز