خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

تمام تلاش خویش را برای آزادی سربازان‌مان انجام می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۱۳

نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، وزارتخانه‌های وزارت خارجه و اطلاعات و تمام دستگاه‌های ذیربط، پیگیری‌های خود را در این رابطه انجام و تمام تلاش‌شان را برای آزادی مرزبانان انجام می‌دهند. / هنوز به اطلاعات متقنی درباره شهادت سربازمان نرسیده‌ایم.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: ما تمام تلاش خویش را برای آزادی سربازان‌مان انجام می‌دهیم و امیدواریم با وجود تلاش‌های صورت گرفته شاهد آزادی سربازان‌مان باشیم.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت و اخبار مرزبانان ایرانی ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل گفت: ما تمام تلاش خویش را برای آزادی سربازان‌مان انجام می‌دهیم اما برای آزادی مرزبانان، زمان مشخصی را هم اعلام نمی‌کنیم.

وی در خصوص همکاری و هماهنگی نهادهای انتظامی - امنیتی و وزارت امور خارجه با وزارت کشور برای آزادی مرزبانان ربوده شده، اظهار داشت: نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، وزارتخانه‌های امور خارجه و اطلاعات و تمامی دستگاه‌های ذیربط، پیگیری‌های خود را در این رابطه انجام و تمام تلاش‌شان را برای آزادی مرزبانان انجام می‌دهند.

قائم مقام وزیر کشور درباره رایزنی‌ها برای آزادی مرزبانان نیز خاطرنشان کرد: بزرگان و ریش‌سفیدان محل تمام تلاش خود را معطوف این قضیه کرده‌اند و امیدواریم به زودی شاهد آزادی مرزبانان ایرانی باشیم.

وی درباره اینکه آیا به اطلاعات متقنی درباره شهادت مرزبان جمشید دانایی‌فر دست یافته‌اید، اذعان داشت: هنوز به اطلاعات مطمئن و متقنی درباره شهادت سربازمان نرسیده‌ایم.

امیری در پایان تصریح کرد: امیدواریم با وجود تلاش‌های صورت گرفته شاهد آزادی مرزبانان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز