خبرگزاری کار ایران

قنبری در گفت و گو با ایلنا:

عملکرد اصولگرایان محبوبیتشان را به باد داده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۰۶

سال‌ها باید بگذرد تا آثار مدیریت نامطلوب اصولگرایان در حوزه اقتصاد مرتفع شود / خردگرایی حاکم بر دولت تدبیر و امید ادامه خردگرایی حاکم بر دولت‌های سازندگی و دولت اصلاحات است.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: مردم هشت سال طعم تحقق شعارهای اصولگرایان را چشیده‌اند و با این تبلیغات سلبی محبوبیت دولت بیشتر خواهد شد. اساسا عملکرد اصولگرایان محبوبیتشان را به باد داده است.

داریوش قنبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تبلیغات برخی رسانه‌های اصولگرا مبنی بر کاهش محبوبیت دولت تدبیر و امید اظهار داشت: قطعا اگر امروز انتخابات مجددی برگزار شود وزن آقای روحانی بیش از ۷۰ درصد خواهد بود. هدف اصولگرایان از این نوع تبیلغات بیشتر آینده است. با توجه به تجربه شکست اصولگرایان در انتخابات اخیر آن‌ها به دنبال بازسازی مجدد برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی و انتخابات آینده مجلس هستند.

وی افزود: اصولگرایان به زعم خود می‌خواهند با این نوع تبلیغات دولت را از چشم افکلر عمومی بیندازند و مردم را از دولت جدا کنند.. همه می‌دانند که اگر امروز مشکلاتی بر کشور حاکم است ناشی از مدیریت هشت ساله اصولگرایان است و آنان باید در مجموع در این خصوص پاسخگو باشند. قرار نیست پاسخ مشکلات ناشی از عملکرد اصولگرایان را دولت روحانی بدهد. راهی که دولت پیش گرفته انشاالله نتایج مثبتی دارد که در آینده مردم خواهند دید.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اصولگرایان در طول هشت سال تصدی دولت حتی نتوانستند یکبار لایحه بودجه را در زمان مقرر خود به مجلس ارائه کنند. امسال نخستین باری است که لایحه بودجه در زمان قانونی تقدیم مجلس شد و به تصویب رسید. این نشاندهنده این است که در کشور نظمی حاکم شده. نظم مبنای توسعه و ایجاد امید است و عملکرد دولت محبوبیت‌اش را افزایش خواهد داد.

وی با بیان اینکه روحانی در دوره کاندیداتوری با حمایت هاشمی و خاتمی مطرح شد ولی اکنون خود تبدیل به یک وزنه سیاسی شده است که خود مستقلا معرف خود است، تاکید کرد: خردگرایی حاکم بر دولت تدبیر و امید ادامه خردگرایی حاکم بر دولت‌های سازندگی و دولت اصلاحات است. این خردگرایی عامل محبوبیت دولت است. مردم به روشنی دیدند که شعارهای اصولگرایان در مقام عمل چگونه محقق شد. بعید است این گونه تبلیغات دیگر مخاطبی داشته باشد.

قنبری تصریح کرد: اصولگرایان در دوره آقای خاتمی با شعار معیشت زمام امور را به دست گرفتند و نتیجه اقدامات آن‌ها نه تنها به بهبود معیشت مردم منجر نشد، بلکه به نابودی اقتصاد کشور و تورم و رکود شدید انجامید. سال‌ها باید بگذرد تا آثار مدیریت نامطلوب اصولگرایان در حوزه اقتصاد مرتفع شود. با این حال گمان نمی‌کنم دیگر حرفی برای گفتن داشته باشند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه تبیلغات اصولگرایان تنها جنبه سلبی داشته و دارد، اضافه کرد: آن‌ها به طور سلبی دولت آقای خاتمی را به بی‌توجهی به اقتصاد کشور و معیشت مردم متهم کردند، اما در عمل همه دیدند که مدیریت اصولگرایان فقر بیشتری را حاکم کرد و چیزی از اقتصاد کشور باقی نگذاشت. عملکرد اصولگرایان محبوبیتشان را به باد داده است.

قنبری در پایان گفت: اگر پیش از این اصولگرایان در تبلیغات سلبی موفقیتی کسب کرده‌اند، دیگر این روش‌ها کارایی ندارد. چرا که مردم تجربه کرده‌اند و نتایج آن را دیده‌اند. روش‌های سلبی و تخریبی دیگر برای مردم قابل قبول نیست. چرا که مردم طعم عملکرد اصولگرایان را چشیده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز