خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی:

دست ما برای انهدام رژیم صهیونیستی روی ماشه است

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۴۰

وقتی انقلاب امام به پیروزی رسید، نظم ژئوپلیتیک کهن دچار تحول جدی شد، انقلاب اسلامی هم میدان راهبردی را ازتسلط قدرتهای استکباری خارج کرد و هم توازن قوا را در جهان بر هم ریخت

جانشین فرمانده کل سپاه بر پرهیز از اشتباه و جدا سازی دوست و دشمن در میان کشورهای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین سلامی در همایش بین المللی نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی با بیان این که جهان اسلام بر بام ژ ئوپلیتیک عالم ایستاده است، اظهار داشت: وقتی انقلاب امام به پیروزی رسید، نظم ژئوپلیتیک کهن دچار تحول جدی شد، انقلاب اسلامی هم میدان راهبردی را ازتسلط قدرتهای استکباری خارج کرد و هم توازن قوا را در جهان بر هم ریخت

وی با بیان‌اینکه از سی و پنج سال پیش تا به امروز میدان در گیریهای استراتژیک جهان تغییر کرد، افزود: غرب پیام تولد جدید تولد اسلام را ازطریق شعله های فروزان یک بیداری اسلامی را به گوش خود شنید، میدان تحول جدیدی این بار با محوریت اسلام با مرگ ایدئولوژیک مارکسیسم و فرو پاشی اتحاد جماهیر شوروی و تولد یک ایدئولوژی به نام اسلام انقلاب اسلامی بر بزرگترین امپراطوری تاریخ بشر غلبه کرد.

وی ادامه داد: اضلاع هندسه جدید قدرت عبارتند از اسلام به عنوان یک نیروی پیشران، ظرفیت‌های نهفته ژئوپلیتیک انرژی وامنیت که عناصر اصلی قدرت تازه متولد شده هستند.

اما اسلام از همه این عوامل آفریننده تر است. ژتوپلیتیک مفهومی نسبی است که نیازمند یک ایدئولوژی برای احیاست.

وی افزود: امروز از همین منطقه می توانیم همه نقاط زیر سلطه رژیم صهیونیستی را ویران کنیم. ما به قلوب ملت فلسطین متصل هستیم، آرمان ما همان آرمان فلسطین است و جان خود را در راه آرمان فلسطین فدا می کنیم.

سلامی ادامه داد: اسلام است که به ما نیرو می دهد از این نقطه ظرفیت های انهدام رژیم صهیونیستی را مهیا کنیم و دستهایمان برای روز حادثه روی ماشه باشد. عنصر احیاء بخش این ظرفیت ها وانقلاب ما مدلی موفق از یک کشور اسلامی تولید کرده که توانسته در همه میدان های نبرد از غلبه دشمنان خدا جلوگیری کند و طعم تلخ شکست را در صحنه های راهبردی به او بچشاند.

سردار سرتیپ سلامی با بیان این که ظرفیت استکبار برای آفرینش پیروزی به انتها رسیده است، گفت: ما نبردهای اطلاعاتی تهاجمات سیاسی؛ فشارهای فرهنگی، تحریم اقتصادی و جنگ نظامی را اداره کرده ایم، این یک محبت آشکار الهی برای همه مسلمانان است و اثبات می کند که می توان سی و پنچ سال با همه قدرتها جنگید و موفق شد و شکست نخورد.

وی ادامه داد: به حزب الله جوان و مقتدر ما در لبنان بنگرید چگونه یک ارتش افسانه ای تاریخ در مقابل او مثل یخ اب شد به جنگهای هشت روزه و ۲۲ روزه نگاه کنید امروز دشمنان ما تحت تعقیب مسلمان هستند.

جانشین فرمانده سپاه با تاکید بر این که امریکا امروز قدرت بر علیه سوریه را از دست داده است آن را محبتی دیگر از سوی خداوند دانست و افزود: امریکا ممکن است دارای قدرت سیاسی، فرهنگی و نظامی باشد، اما در موازنه استاتیک قدرت تعیین کننده نیست و در موازنه دینامیک شکست می خورد. مسلمانان با این که در موازنه های ساکن قدرت کم توان به نظر می رسند. اما وقتی عمل می کنند غالب می شوند ما در یک روند در جهت معکوس‌سازی دامنه قدرت استکبار در جهان هستیم.

سردار سلامی در پایان گفت: مسلمانان اگر اشتباه کنند و دوست و دشمن را جا به جا ببینند و وحدت را از دست بدهند و در باشگاه قدرتهای بزرگ بازی کنند، دچار خطر و شکست خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز