خبرگزاری کار ایران

نجفی منش در پاسخ به دلایل انعقاد قرار جدید با خودروسازان چینی مطرح کرد؛

چینی‌ها در شرایط سخت تحریم ما را رها نکردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۳۴

امیدواریم در سال جدید بانک مرکزی ترمز را رها کند و با ارایه تسهیلات به خریدارانی که درآمد بالایی ندارند ضمن بها دادن به بخش تولید شرایطی را فراهم کند تا اوضاع خودرو بهبود یابد.

دبیر انجمن قطعه سازان خودرو گفت: امیدواریم سال جدید بانک مرکزی ترمز را رها کند.

رضا نجفی منش، دبیر انجمن قطعه سازان خودرو در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت خودرو اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته میزان تولید خودرو تا ۲۲ درصد کاهش یافت اما بر اساس برنامه ها در سال ۹۳ پیش بینی تولید ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود کیفیت پایین خودروهای چینی همچنان با این شرکت ها قرارداد منعقد می شود افزود: چینی‌ها در شرایط سخت تحریم ها ما را رها نکردند و همکاری‌های ایران با چین نیز محدود نخواهد شد. ضمن آنکه در برخی از مدل‌های خودروهای چینی کیفیت های مناسب‌ نیز دیده می‌شود.

نجفی منش تصریح کرد: همچنین رنو نیز ما را ترک نکرد و مذاکرات با پژو هم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم در سال جدید بانک مرکزی ترمز را رها کند خاطر نشان کرد: در صورتی که به خریدارانی که درآمد بالایی ندارند تسهیلات بانکی برای خرید خودرو داده شود و بانک مرکزی به بخش تولید بها دهد در سال جدید شرایطی فراهم می‌شود تا اوضاع خودرو بهبود پیدا کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز