خبرگزاری کار ایران

میر تاج الدینی در جمع خبرنگاران:

تعامل رسانه ملی و دولت بهتر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۲۸۹

در چند مدت اخیر مشاهده می‌کنیم که بسیار از وزراء و اعضای دولت در برنامه‌های گفتگوی ویژه خبری حضور داشتند و خواهند داشت.

معاون پارلمانی صدا و سیما گفت: تعامل میان رسانه ملی و دولت بهتر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رضا میر تاج الدینی در حاشیه پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران در خصوص تعامل میان صدا و سیما و دولت گفت: تعامل میان رسانه ملی و دولت بهتر شده است.

وی ادامه داد: خصوصاً در رابطه با دولت فاز دوم یارانه‌ها برنامه ریزی خوبی کرده‌اند و هر دو طرف برنامه‌های خوبی را در نظر گرفته‌اند.

معاون پارلمانی صدا و سیما خاطر نشان کرد: در چند مدت اخیر مشاهده می‌کنیم که بسیار از وزراء و اعضای دولت در برنامه‌های گفتگوی ویژه خبری حضور داشتند و خواهند داشت.

میر تاج الدینی گفت در پاسخ به این سوال که آیا صدا و سیما تریبون دولت است، پاسخ داد: خیر، این گونه نیست. این مسائل جز سیاست‌های کلان است و‌‌ همان طور که گفتم همه قوه‌های کشور باید با یکدیگر همکاری کنند و در دولت قبلی هم صدا و سیما از دولت حمایت می‌کرد.

وی در خصوص درخواست برخی از نمایندگان از صدا و سیما برای برگزاری مناظره برای بررسی توافق نامه ژنو اذعان داشت: در این رابطه آقای ضرغامی نامه نوشتند و هدف ما حمایت از مسائل و سیاست‌های کلان کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز