خبرگزاری کار ایران

گزارش دستور کار مجمع نمایندگان تهران؛

جرایم فضای مجازی و تعداد زندانیان استان تهرن بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۵۱

سرقت، وضعیت اراذل اوباش، وضعیت مواد مخدر و اعتیاد و جرایم موجود در فضای مجازی مطرح و علل و علایم آن و مقایسه ی آن با سنوات گذشته مورد بررسی قرار گرفت

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران ‌بررسی جرایم فضای مجازی، شرایط و تعداد زندان ها وزندانیان استان تهرن و امور فرهنگی داخل زندان از مهمترین دستور کارهای جلسه امروز خواند.

حسین طلا در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در تشریح دستور کار امروز مجمع نمایندگان استان تهران اظهار کرد: جلسه امروز با دستور بررسی جرایم و میزان وقوع آن در استان تهران، بررسی راهکارهای آن و با حضور مقامات قضایی، انتظامی، استانداری تهران و رئیس سازمان زندان‌ها تشکیل شد.

وی افزود: در ابتدای جلسه بحثافزایش مالیات مردم استان تهران مطرح شد و ضمن اعلام نارضایتی اعضای مجمع پیگیری بیشتر این موضوع در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه در این جلسه گزارشی از وضعیت امنیت اجتماعی تهران قرائت شد افزود: موضوعاتی همچون سرقت، وضعیت اراذل اوباش، وضعیت مواد مخدر و اعتیاد و جرایم موجود در فضای مجازی مطرح و علل و علایم آن و مقایسه ی آن با سنوات گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ‌ جرایم فضای مجازی، شرایط و تعداد زندان ها و زندانیان استان تهرن و امور فرهنگی داخل زندان از دیگر موارد این جلسه بود که نمایندگان تهران و میهمانان جلسه در خصوص آن بحثکردند.

طلا با اشاره به حضور لایحه ی جرایم در دستور کار نمایندگان عنوان کرد: با توجه به کمبود وقت در جلسه مقرر شد دستگاه های حاضر در جلسه پیشنهاد ها و نظرات خود را در این خصوص به مجمع نمایندگان ارائه دهند.

نماینده مردم در مجلس نهم، ‌ تصریح کرد: گزارش کمیته سه نفره در خصوص بررسی واقعه خیابان جمهوری از دیگر مواردی بود که در جلسه امروز مطرح و نقطه نظرات اعضا نیز اخذ شد بر این اساس قرار است گزارش مشترک از سوی این هیات سه نفره به مجمع اعلام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز