خبرگزاری کار ایران

اکبریان در نطق میان دستور:

زوج و فرد کردن جاده چالوس غیر کارشناسی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۱۱

ما به مذاکرات خود جهت اعتمادسازی ادامه می‌دهیم اما به دشمن به خصوص آمریکایی‌ها اعتماد نداریم و هیچگاه از حق و حقوق ملت ایران در خصوص غنی‌سازی صلح‌آمیز هسته‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرح زوج و فرد کردن جاده چالوس غیرکارشناسی است و بار امنیتی دارد و نمایندگان چالوس و البرز چنین اجازه را به راهنمایی و رانندگی نخواهند داد.

به گزارش ایلنا، عزیز اکبریان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی درنطق میان دستور خود ضمن تبریک عید باستانی نوروز گفت: دولتمردان آمریکا بدانند هرچقدر به دشمنی با ملت ایران ادامه دهند در دنیا بیشتر تحقیر خواهند شد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند خود را از باتلاق افغانستان، ‌ عراق و سوریه نجات دهند اما فضاحتی که در مصر به وجود آوردند هیچگاه از تاریخ محو نخواهد شد و آمریکا به عنوان کشوری ضد دموکراسی در افکار عمومی ملت‌ها باقی خواهد ماند.

این نماینده مردم در مجلس نهم در خصوص مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری ما به مذاکرات خود جهت اعتمادسازی ادامه می‌دهیم اما به دشمن به خصوص آمریکایی‌ها اعتماد نداریم و هیچگاه از حق و حقوق ملت ایران در خصوص غنی‌سازی صلح‌آمیز هسته‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

اکبریان افزود: اعضای ۱ + ۵ بدانند هیچ اراده‌ای نمی‌تواند ملت ایران را از این حق و حقوق قانونی خود بازدارد و آنها با تحریم‌های ناجوانمردانه راه به جایی نخواهند برد و مانند هشت سال دفاع مقدس در نهایت در برابر ملت ایثارگر ایران تسلیم خواهند شد و تیم مذاکره‌کننده نیز باید حکمت و دفاع از منافع ملی را سرلوحه مذاکرات بداند و به هیچ‌وجه از آن عدول نکند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه بیان کرد: دستورالعمل اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری به سران سه قوه ابلاغ شد، که امیدواریم هر یک از قوا با همفکری و همدلی با یکدیگر به وظایف‌شان عمل کنند و از اقدامات شعاری بپرهیزند چرا که تنها راه عزت و سربلندی ملت ایران در مقابل فشارها تکیه بر تولید داخلی و اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی است.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش پرداخت مطالبات فرهنگیان و تکمیل مدارس نیمه ساز را خواستار شد.

اکبریان همچنین در خصوص تکمیل اتوبان شهید همت و فاز اول اتوبان تهران شمال به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری به سردار مومنی گفت: ما به شما ارادت داریم اما باید وظیفه خود را به درستی انجام دهید و بدانید که راهنمایی و رانندگی همه کاره کشور نیست و اظهارنظرهای شما درباره طرح زوج و فرد کردن جاده چالوس غیرکارشناسی است چرا که این موضوع بار امنیتی دارد و مردم ۳۰۰ روستا در این محور زندگی می‌کنند. بنابراین نمایندگان استان البرز و مازندران به شما چنین اجازه‌ای نخواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز