خبرگزاری کار ایران

ترقی در سالروز تاسیس خبرگزاری کار ایران:

ایلنا در موضع گیری‌های سیاسی خود متعادل بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۶۹

خبرگزاری ایلنا در مجموع با هدف حمایت از مسائل کارگری و قشر کارگر راه اندازی شد و به سهم خود در بخش اقتصادی و خصوصا انعکاس نیاز‌ها و مشکلات کارگری برای افکار عمومی جامعه و حفظ تعادل در موضع گیری‌های سیاسی خود خوب عمل کرده است.

عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به یازدهمین سالگرد خبرگزاری ایلنا گفت: خبرگزاری ایلنا به سهم خود در بخش اقتصادی و خصوصا انعکاس نیاز‌ها و مشکلات کارگری برای افکار عمومی جامعه و حفظ تعادل در موضع گیری‌های سیاسی خود خوب عمل کرده است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص یازدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایلنا اظهار داشت: خبرگزاری ایلنا در مجموع با هدف حمایت از مسائل کارگری و قشر کارگر راه اندازی شد و به سهم خود در بخش اقتصادی و خصوصا انعکاس نیاز‌ها و مشکلات کارگری برای افکار عمومی جامعه و حفظ تعادل در موضع گیری‌های سیاسی خود خوب عمل کرده است.

عضو حزب موتلفه اسلامی در ادامه با بیان اینکه در طول یازده سال فعالیت ایلنا، کمتر موضع افراطی و یا موضع خارج از تعادل در مسائل سیاسی و یا اقتصادی از این رسانه دیده شده است، افزود: سعی این خبرگزری در این مدت بر این بوده است که با ارائه تحلیل‌های منطقی، فضای کارگری کشور را یک قضای کم تنش نشان دهد و مشکلات آن‌ها را منعکس و از حقوق آن‌ها دفاع کند.

وی با اشاره به مشکلاتی که به طور طبیعی در مسیر تداوم فعالیت رسانه‌ها وجود دارد، ‌خاطرنشان کرد: ایلنا علی رغم این مشکلات توانسته جای خود را در بین قشر خاصی از جامعه باز کند، اما در عین حال نیازمند قدری بازنگری در لوگوی خبرگزاری و تنوع در مطالب در جهت ارتقاء این رسانه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز