خبرگزاری کار ایران

عبدالفتاح السیسی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری مصر نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۶۴

السیسی تصمیم نهایی خود را برای عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری قطعی کرده است و ترجیح می‌دهد به عنوان وزیر دفاع مصر به کار خود ادامه دهد.

برخی منابع رسانه‌ای به روزنامه «الجزیره» عربستان گفتند که «عبدالفتاح السیسی» فرمانده ارتش و وزیر دفاع مصر برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده این کشور کاندیدا نمی‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، منابع رسانه‌ای در قاهره به روزنامه الجزیره تاکید کردند که السیسی تصمیم نهایی خود را برای عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری قطعی کرده است.

این منابع به نقل از افراد نزدیک به فرمانده ارتش مصر گفتند که السیسی به رغم فشارهای مردمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده، تصمیمی برای این اقدام ندارد.

افراد نزدیک به السیسی به منابع رسانه‌ای تصریح کردند که وزیر دفاع مصر استخاره کرده و از عدم کاندیداتوری خود و

همچنین از همه اقدام‌های که برای حمایت از کشور در برابر دشمنان داخلی و خارجی انجام داده، راضی است.

این افراد در ادامه گفتند که السیسی طمع سیاست ندارد و تنها دغدغه وی مصالح عالی کشور است.

افراد نزدیک به وزیر دفاع مصر همچنین تاکید کردند که السیسی ترجیح می‌دهد به عنوان وزیر دفاع مصر به کار خود ادامه دهد و با دخالت ارتش در قدرت مخالف است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز