خبرگزاری کار ایران

رسائی در تذکری شفاهی:

استفاده دولت از بازنشسته‌ها رو به تصاعد است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۷۲

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بابت یک مقاله انتقادی در خصوص مذاکرات ژنو که از جانب یک فرزند شهید نوشته شده بود شکایت کرده اما چرا با این موارد برخورد نمی‌کند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در انتقاد به دولت افزود: تعداد مواردی که دولت از بازنشسته‌ها استفاده کرده رو به تصاعد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، حمید رسائی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری برآن تاکید کرده‌اند را تنها راه حل دربرابر تسلیم اقتصادی که دشمن خواهان آن است عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی مقامات اجرایی کمتر از ده بار در خصوص سیاستهای اقتصاد مقاومتی صحبت کردند اما در مقابل بیش از ۲۰۰ بار در خصوص تحریم‌ها سخن گفتند.

نماینده مردم تهران در انتقاد به دولت افزود: تعداد مواردی که دولت از بازنشسته‌ها استفاده کرده رو به تصاعد است.

وی همچنین گفت: بعد از اینکه مجلس به وزیر ارشاد بابت بحثمطبوعات کارت زرد داد، جناب آقای روحانی جلسه‌ای تشکیل دادند و دو روز بعد از آن جلسه اعلام کردند که ما از کارت زرد واهمه‌ای نداریم و این باعثجسور شدن جریانات افراطی شد و دیدیم که نشریه بهایی مورد حمایت قرار گرفت و همچنین در روزنامه‌ای دیگر حکم انسانی قصاص غیر انسانی شمرده شد.

رسائی در ادامه این مطلب افزود: دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بابت یک مقاله انتقادی در خصوص مذاکرات ژنو که از جانب یک فرزند شهید نوشته شده بود شکایت کرده اما چرا با این موارد برخورد نمی‌کند.

وی بابیان اینکه آیا شورای عالی امنیت ملی مصوبه‌ای دارد که ما را مطلع کند، گفت: شورای عالی امنیت ملی تصویب کرده که سران فتنه انگلیسی و امریکایی در حصر باشند اما این درحالی است که برخی از روزنامه‌ها به این حرف حمله کردند وباید پرسید که چرا شورای عالی امنیت ملی به آن‌ها اعتراض نمی‌کند.

وی درادامه خاطر نشان کرد حصر یک حکم قضایی است ومصوبه شورای عالی امنیت ملی است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز