خبرگزاری کار ایران

بیات در نطق میان دستور:

حقوق زنان درلایحه بودجه سال ۹۳ کمرنگ دیده شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۳۶

ما مرتب فریاد می‌زنیم آلودگی هوا، ‌حمایت از تولید و صنعت کشاورزی و غیره آیاباید این مسائل فقط جنبه تبلیغاتی داشته باشد؟ چرا مدیریت صحیح در مصرف آب نداریم؟

نماینده ساوه و زرند در مجلس شورای اسلامی نسبت به کمرنگ بودن موضوع حقوق زنان در لایحع بودحه ۹۳ انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهلا بیات در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با اشاره به ابلاغ اخیر سیاستهای مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری طی سخنانی اظهار داشت: در این زمینه تلاش برای فراهم شدن شرایط برای فعال شدن بخش خصوصی و بهره گیری از نظرات دانشگاهیان و کار‌شناسان اقتصادی می‌تواند در تسریع تحقق این سیاست‌ها موثر باشد.

نماینده مردم ساوه وزرند از دولت خواست که با ارائه برنامه‌های لازم زمینه را برای ایجاد سیاستهای اقتصاد مقاومتی فراهم کند.

وی با اشاره به روند بررسی لایحه بودجه سال ۹۳ گفت: بنده به عنوان یک نماینده زن ومدافع حقوق زنان گله‌ای دارم که حقوق زنان درلایحه بودجه سال ۹۳ کمرنگ دیده شد اگر چه این درست است که بودجه سال ۹۳ انقباظی بود ومحدودیتهایی در اعتبارات وجود داشت، ولی آیا حق زنان وکودکان که اکثریت جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند این بود؟

نماینده مردم ساوه وزرند همچنین خاطر نشان کرد: در حال حاضر هیچ نهاد مشخصی متولی سیاست گذاری در حوزه کودکان نیست.

وی در ادامه افزود: ما مرتب فریاد می‌زنیم آلودگی هوا، ‌حمایت از تولید و صنعت کشاورزی و غیره آیاباید این مسائل فقط جنبه تبلیغاتی داشته باشد؟ چرا مدیریت صحیح در مصرف آب نداریم؟

وی هدر رفتن آب درمسیر کشاورزی را معضل بزرگ دیگری در کشور عنوان کرد و در ادامه گفت: توجه به حوزه فرهنگی امر بسیار مهم دیگری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز