خبرگزاری کار ایران

در آستانه سال نو رخ داد؛

بازگشایی «قند کامیاب» و بازگشت به کار ۱۵۰ کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۷۵

چکیده: کارگران پی گیری‌های زیادی را در خصوص بازگشت بکار خود و ادامه فعالیت کارخانه انجام دادند و با برپایی چندین تجمع اعتراضی در مقابل نهاد‌های مختلف خمینی شهر، در برابر تعطیلی کارخانه سکوت نکردند.

کارخانه قند کامیاب که به علت کمبود مواد اولیه تولید و قطعی گاز و برق از اوائل بهمن‌ماه به حالت تعطیل درآمده بود، با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مجددا شروع به تولید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعطیلی این کارخانه که به بیکاری ۱۵۰ کارگر منجر شده بود، اعتراضات کارگران را در پی‌داشت.

نماینده کارگران قند کامیاب با اشاره به مقاومت کارگران در پذیرش تعطیلی کارخانه، گفت: کارگران پی گیری‌های زیادی را در خصوص بازگشت بکار خود و ادامه فعالیت کارخانه انجام دادند و با برپایی چندین تجمع اعتراضی در مقابل نهاد‌های مختلف خمینی شهر، در برابر تعطیلی کارخانه سکوت نکردند.

این کارگر درباره نحوه بازگشایی این کارخانه توضیح داد: کارخانه قند کامیاب در حالی فعالیت خود را با مشارکت سرمایه گذاری یک شرکت تجاری از سر گرفته است که قرار شده شرکت مذکور تمام بدهی‌های کارخانه به ادارات گاز و برق و کارگران را پرداخت کند.

این کارگر گفت: کارگران برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه حاضر بودند کلیه مطالبات خود را دریافت نکنند.

او در پایان افزود: در شرایط بحرانی حاضر که تعداد زیادی از کارگران بیکار و بسیاری از جوانان جویای کار هستند، این واحد می‌تواند با از سر گیری تولید خود زمینه اشتغال بخشی از نیروی کار استان اصفهان را فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز