خبرگزاری کار ایران

با ادغام دفاتر پخش و فروش صورت گرفت؛

بیکاری ۱۰۰ کارگر صنایع لبنی «چاشت پسند»

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۱۳

چکیده: حقوق آذر ماه کارگران بیکار شده هنوز پرداخت نشده و مدیریت به کارگران اعلام کرده است مطالبات شان در ۴ قسط و تا اواسط سال ۹۳ پرداخت خواهد شد / بیش از ۷۰ درصد از کارگران تعدیل شده، فاقد هرگونه قرارداد کار یا بیمه بوده‌اند.

حدود ۱۰۰ کارگر شاغل در دفا‌تر پخش و فروش صنایع لبنی چاشت پسند(هنی) در آستانه سال نو تعدیل شدند.

یکی از کارگران با اعلام این خبر به ایلنا گفت: با ادغام دفتر پخش و فروش صنایع لبنی چاشت پسند، حدود ۱۰۰ کارگر شاغل در این دفا‌تر بیکار شدند.

به گفته این کارگر اخراجی، حقوق آذر ماه کارگران بیکار شده هنوز پرداخت نشده و مدیریت به کارگران اعلام کرده است مطالبات شان در ۴ قسط و تا اواسط سال ۹۳ پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد از کارگران تعدیل شده، فاقد هرگونه قرارداد کار یا بیمه بوده‌اند.

بنا به اظهارات این کارگر اخراجی، از این پس دفتر جدید پخش و فروش صنایع لبنی چاشت پسند(واقع در چهارراه ایران خودرو) با حدود ۱۵ کارگر و کارمند فعالیت خواهد کرد.

وی در پایان احتمال داد که با کاهش تولید در صنایع لبنی چاشت پسند تعداد زیادی از کارگران شاغل در بخش تولید این واحد تولیدی(واقع در کیلومتر ۱۸ اتوبان تهران - کرج) نیز بیکار شده باشند.

لازم به ذکر است مطلبی که در تاریخ ۹ بهمن در صفحه اول وبسایت صنایع لبنی چاشت پسند درج شده است به تغییر رویه پخش و فروش این واحد تولیدی اشاره کرده است.

مچنین خبرنگار ایلنا برای کسب اطلاع از «فواد قمرزاد»، مدیرعامل چاشت پسند با دفتر مدیریت این واحد تولیدی تماس گرفت اما آقای قمرزاد حاضر به پاسخگویی در این باره نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز