خبرگزاری کار ایران

فرودگاه رشت از شرکت‌های هواپیمایی ۲۰ میلیارد طلب دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۶۶

بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۹۰ سهم فرودگاه‌ها از محل فروش بلیت پروازهای داخلی و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۹۰ سهم فرودگاه‌ها از محل فروش بلیت پروازهای داخلی و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۹۰ سهم فرودگاه‌ها از محل فروش بلیت پروازهای داخلی و خارجی مشخص شده است که با وجود اینکه شرکت‌های هواپیمایی به صورت نقدی از مسافر دریافت می‌کنند ولی سهم فرودگاه‌های کشور را با تاخیر پرداخت می‌کنند.

معاون اداره‌ کل فرودگاه گیلان گفت: فرودگاه رشت ۲۰ میلیارد ریال از شرکت‌های هواپیمایی طلب دارد.

به گزارش ایلنا، سیدمحسن میرحسینی گفت: براساس آمار به‌ دست آمده، بدهکارترین شرکت هواپیمایی به فرودگاه رشت، شرکت هواپیمایی آسمان است.

وی از شرکت‌های هواپیمایی آسمان، سعودی، ایران‌ایر، ایرتور، کیش‌ایر، تابان، معراج، فرازقشم، نفت، هسا، زاگرس، نقشه‌برداری، ماهان و کاسپین به عنوان شرکت‌های بدهکار نام برد و افزود: مجموع مطالبات فرودگاه رشت از شرکت‌های هواپیمایی بیش از ۲۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۹ میلیارد ریال به حساب شرکت فرودگاه‌های کشور واریز شده است.

میرحسینی افزود: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۹۰ سهم فرودگاه‌ها از محل فروش بلیت پروازهای داخلی و خارجی مشخص شده است که با وجود اینکه شرکت‌های هواپیمایی به صورت نقدی از مسافر دریافت می‌کنند ولی سهم فرودگاه‌های کشور را با تاخیر پرداخت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز