خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس جمهور خبر داد؛

بنزین اول اسفند گران نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۰۲

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز قطعا در سال آینده اجرایی خواهد شد / بحثتک نرخی شدن ارز نیز در دستور کار دولت قرار داشته و اجرای این موضوع نیز در سال آینده حتمی خواهد بود.

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: افزایش قیمت بنزین درسالجاری صحت نداشته و هر گونه تغییر قیمتی در این بخش به سال آینده موکول خواهد شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور صبح امروز در چهارمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در جلسه‌ای با اتحادیه جایگاه‌داران از عرضه بنزین ۱۰۵۰ تومانی از اول اسفندماه خبر داده و از جایگاه دارن خواسته شده تا خود را آماده کنند صحت نداشته و دولت به هیچ عنوان قصد ندارد تا قیمت بنزین وحامل‌های انرژی را تا پایان سال جاری افزایش دهد. ضمن آنکه هنوز مجلس قیمتی برای حامل‌های انرژی تعیین نکرده است.

وی همچنین در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز گفت: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز قطعا در سال آینده اجرایی خواهد شد.

معاون اول رییس جمهور به تک نرخی شدن ارز نیز اشاره کرد و گفت: بحثتک نرخی شدن ارز نیز در دستور کار دولت قرار داشته و اجرای این موضوع نیز در سال آینده حتمی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز