خبرگزاری کار ایران

تابش:

فرمایشی و دستوری بودن در قاموس هنر جایگاهی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۱۷

انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام(ره) و نقش‌آفرینی ممتاز مردم به حاکمیت نظام استبدادی وابسته به بیگانه پایان داد و کشور را در مسیر پیشرفت و ترقی مبتنی بر ارزش‌های الهی خصوصاً عدالت قرار داد.

نماینده مردم اردکان در جشن هنرمندان این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام(ره) و نقش‌آفرینی ممتاز مردم به حاکمیت نظام استبدادی وابسته به بیگانه پایان داد و کشور را در مسیر پیشرفت و ترقی مبتنی بر ارزش‌های الهی خصوصاً عدالت قرار داد.

به گزارش ایلنا، " محمدرضا تابش " اضافه کرد: علی‌رغم دستاوردهای فراوان انقلاب، هنوز در جامعه گاهی شاهد جلوه‌های خشن فقر و تبعیض و نابرابری هستیم که آزاردهنده بوده و با روح انقلاب اسلامی مغایر است.

وی تصریح کرد: تلاش برای تحقق جامعه‌ای برخوردار، عادلانه و آزاد که فقر در آن ریشه‌کن و مساوات برقرار شود و مردم به تمام معنا بر مقدرات خویش حاکم شوند، در واقع پاسداشت شعارها و آرمان‌هایی است که مردم برای آن مبارزه کردند و خون دادند و انقلاب اسلامی را پی افکندند.

نماینده مردم اردکان با بیان این که هنر خلاقیت است و فرمایشی و دستوری بودن در قاموس هنر جایگاهی ندارد، اظهار کرد: هنر در پیوند با آزادی بالنده می‌شود و اوج می‌گیرد و می‌تواند با خلق آثار هنری ارزشمند، روح انسانی را تعالی بخشد و به گاه ضرورت، روحیه مقاومت و ایستادگی را در میان مردم تقویت کند آن چنان که در دوران دفاع مقدس شاهد این تاثیرگذاری بودیم.

وی تاکید کرد: در سایه اعتماد به هنرمند و نفی نگاه امنیتی به هنر، آثار بدیع و تاثیرگذاری خلق خواهد شد که پیامد‌های مثبت آن روح و روان جامعه را آسایش می‌بخشد و همبستگی ملی را ارتقا می‌دهد.

تابش با اشاره به اهمیت تنوع علایق و خواست‌های مردم در خلق آثار هنری، عنوان کرد: توجه به خواست‌های مخاطبین یک ضرورت است که باید نسبت به این امر اهتمام لازم مصروف شود.

نماینده مردم اردکان همچنین از توانمندی هنرمندان این شهرستان به نیکی یاد کرد و آمادگی خویش برای حمایت از هنر و هنرمندان اردکانی را ابراز کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز