خبرگزاری کار ایران

قوامی:

احزاب سیاسی فعال‌تر کار کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۳۵

شخصیت‌هایی مثل آقای علیخانی نیز امروز به جرگه اصلاح طلبان پیوستند و از آرمان‌های اصلاح‌طلبی دفاع می‌کنند و این‌ها بسیار امیدوار‌کننده است.

ایلنا: رئیس کمیسیون قضایی مجلس ششم گفت: برخی انتصابات دولت در استان مورد انتقاد است و احزاب فعال‌تر کار تشکیلاتی کنند و گستره فعالیت احزاب گسترش دهند.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ حجت الاسلام سید ناصر قوامی در جمع اعضای ستاد انتخاباتی روحانی و عارف با اشاره به اینکه وحدت و همدلی بین نیروهای اصلاح طلب در استان افزایش پیدا کرده است، گفت: شخصیت‌هایی مثل آقای علیخانی نیز امروز به جرگه اصلاح طلبان پیوستند و از آرمان‌های اصلاح طلبی دفاع می‌کنند و این‌ها بسیار امیدوار کننده است.

قوامی در این دیدار با اشاره به سابقه برگزاری جلسات شورای مشورتی اصلاح طلبان که در منزل وی برگزار می‌شود، گفت: پیش از انتخابات دوم خرداد و به منظور ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور سید محمد خاتمی در انتخابات این جلسات با حضور شخصیت‌های اصلاح طلب برگزار می‌شد و تا به امروز نیز با تغییرات اندکی در نفرات و اضافه شدن تعدادی از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داشته است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به درخواست حاضرین در خصوص ادغام این دو شورا با یکدیگر، خاطرنشان کرد: شورایی که در منزل بنده برگزار می‌شود در زمانی که هیچ کس نبود از اصلاح طلبی حرف بزند با جدیت به کار خود ادامه می‌داد و امروز هم هیچ منافاتی بین فعالیت این جمع با شورای ایجاد شده از سوی شما ندارد.

محسن قاسمی، رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در قزوین از تشکیل شورایی متشکل از اعضای ستادهای انتخاباتی روحانی و عارف در استان خبر داد، گفت: این شورا برای فعالیت منسجم جلسات خود را به منظور تعیین اعضا برگزار کرده و طبق مصوبه‌ای که در آخرین جلسه داشتیم اعضای شورای مرکزی شورا متشکل از دو نفر از ستاد دکتر عارف، مسئول کمیته‌های فرهنگیان، جوانان، روحانیون و روسای شهرستان‌ها است.

وی همراهی و فعالیت تشکیلاتی منسجم حامیان دولت در استان را ضروری دانست و این امر را نیت و هدف اصلی تشکیل شورای مذکور عنوان کرد.

در ادامه نیز برخی از حاضرین دغدغه‌ها و نظرات خود پیرامون انتصابات دولت در استان را بیان کردند و از ناصر قوامی خواستند تا زمینه را برای گسترده‌تر برگزار شدن شورای مشورتی اصلاح طلبان که در منزل وی برگزار می‌شود، فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز