خبرگزاری کار ایران

آیت الله مکارم در راهپیمایی ۲۲بهمن قم شرکت کرد؛

کینه‌های ملت ایران از دولت آمریکا عمیق‌تر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۷۲

آمریکائی‌ها، اهانت و بی‌ادبی کرده و دیوار بی‌اعتمادی بین ایران و خودشان را بالاتر بردند / حضور مردم بسیار پرشورتر از گذشته بوده و می توان گفت که مردم روز پرشوری را رقم زدند.

ایلنا: یکی از مراجع تقلید شیعه در قم با بیان این که امروز آمریکایی‌ها در مورد مردم ایران گرفتار اشتباه بزرگی شدند، گفت: آمریکائیها، اهانت و بی‌ادبی کرده و دیوار بی‌اعتمادی بین ایران و خودشان را بالاتر برده و مردم پرشورتر فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعه در قم امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن در شهر قم، اظهار داشت: حضور مردم بسیار پرشورتر از گذشته بوده و می توان گفت که مردم روز پرشوری را رقم زدند.

وی به مواضع اخیر آمریکایی ها در قبال نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و با تأکید بر این که آمریکایی‌ها گرفتار اشتباه بزرگی شدند، گفت: اهانت و بی‌ادبی کردند و دیوار بی‌اعتمادی بین ایران و خودشان را بالاتر بردند.

این مرجع تقلید با اشاره به نگاه ملت ایران به دولت آمریکا، تصریح کرد: امروز کینه‌ها عمیق‌تر شده و مردم ما پرشورتر از همیشه فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز