خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن‌:

سیاست‌خارجی دولت بر مبنای برد - برد است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۳۰

دولت از نظرات منتقدان و رهنمودهای رهبری بهره می‌برد و با هموار کردن مسیر به حرکت خود ادامه می‌دهند / به احتمال قوی مقصد بعدی سفرهای استانی رئیس‌جمهور، استان هرمزگان است.

معاون اجرایی رییس‌جمهور گفت: این طبیعی است که زمانی که دولت در جهت منافع ملی کشور مطابق با رهنمودهای رهبری و در چارچوب منافع ملی حرکت و تلاش می‌کند که مسائل و گرفتاری‌های امروز جامعه را از طریق بکارگیری سیاستی برد - برد در عرصه بین‌المللی حل و فصل کنند، در این راه خطاهایی هم بروز یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شریعتمداری با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران تفاوت راهپیمایی امروز را در با شکوه تر بودن آن نسبت به سالهای گذشته خواند و اذعان داشت: نظام استکبار همه ساله دشمنی هایش را پیچیده تر می کند و مردم ایران می ‌آیند تا بگویند این پیچیدگی های جدید را درک می کنند و با آنها مقابله می‌کنند.

وی در خصوص فرمایشات معظم رهبری در خصوص این که مخالفین دولت را به سعه صدر دعوت کرده اند، ابراز کرد: خطاب فرمایشات رهبری به همه گروههای سیاسی کشور است و دولت در چهارچوب منویات رهبری و منافع ملی حرکت می کند.

وی ادامه داد: این طبیعی است که زمانی که دولت در جهت منافع ملی کشور مطابق با رهنمودهای رهبری و در چارچوب منافع ملی حرکت و تلاش می‌کند که مسائل و گرفتاری‌های امروز جامعه را از طریق بکارگیری سیاستی برد - برد در عرصه بین‌المللی حل و فصل کنند، در این راه خطاهایی هم بروز یابد.

وی با بیان اینکه هیچ دولت و هیچ فعال و گروه سیاسی مصون از خطا نیست، ‌گفت: در این راه، دولت از نظرات منتقدان و رهنمودهای رهبری بهره می‌برد و با هموار کردن مسیر به حرکت خود ادامه می‌دهند.

شریعتمداری ادامه داد: در ادامه سفر قبل دولت با بررسی مسائل مربوط به استان‌های جنوبی کشور، یکی از استان‌های جنوبی کشور سفری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور در سفر بعدی خود به یکی از مناطق محروم سفر می‌کند، گفت: در حال حاضر مباحث‌ مربوط به استان‌های هرمزگان، ایلام و سیستان و بلوچستان در دست بررسی توسط کارشناسان است و به احتمال قوی مقصد بعدی سفرهای استانی رئیس‌جمهور، استان هرمزگان است.

معاون رئیس‌جمهور در پایان درباره انجام سفر بعدی رئیس‌جمهور اظهار کرد: چنانچه قرار باشد که این سفر قبل از پایان سال جاری انجام شود، در اسفندماه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز