خبرگزاری کار ایران

عارف در جمع راه پیمایان ۲۲ بهمن:

گزینه روی میز ما مردم هستند / امیدوارم این راهپیمایی به رفع مشکلات منجر شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۱۲

اصلاح طلبان همیشه در صحنه بودند و در آینده نیز حضور خواهند داشت / هنوز به نتیجه‌ قطعی برای تشکیل حزب نرسیده‌ایم.

معاون اول رییس‌جمهور در دولت اصلاحات تاکید کرد: گزینه ما در مقابله با دشمنان مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد‌رضا عارف با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران در خصوص این راهپیمایی گفت: پیش بینی می‌کنم حضور مردم در این راهپیمایی خیلی خوب باشد.

وی در پاسخ به این سوال که این راهپیمایی چه قدر می‌تواند پاسخی به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی که درباره اینکه همه گزینه‌ها روی میز است‌، باشد، اظهار داشت: گزینه ما هم مردم هستند و آن‌ها نیز روی میز آمده‌اند.

معاون اول دولت اصلاحات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این راهپیمایی به چه میزان می‌تواند پشتوانه برای دولت باشد، اذعان داشت: پشتوانه همه دولت‌ها مردم بودند و دولت ما هم با پشتوانه مردم توانسته در رابطه با احقاق حقوق ملت دست بر‌تر را داشته باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌تان از حضور پر رنگ‌تر اصلاح طلبان از راهپیمایی ۲۲ بهمن چیست، گفت: اطلاح طلبان همیشه در صحنه بودند و در آینده نیز حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: مردم زمانی به جریان اصلاح طلب رای می‌دهند و زمانی هم به جریان رقیب اصلاح طلبان و همیشه جریان اصلاحات همیشه در صحنه بوده‌اند.

عارف در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه این راهپیمایی چه قدر می‌تواند به رفع محدودیت‌ها منجر شود، گفت: انشاء الله این راهپیمایی به رفع همه مشکلات منجر شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت تشکیل حزب خود اظهار داشت: ما در حال بررسی آن موضوع هستیم؛ اما هنوز به نتیجه‌ای قطعی نرسیده‌ایم و مطمئنا‍‍ً وقتی که در این خصوص به نتیجه رسیدیم کادر‌سازی خواهیم کرد.

معاون اول دولت اصلاحات در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا در خصوص صدور ‌مجوز روزنامه خود گفت: ما در این باره تقاضا داشته‌ایم و درخواست ما هنوز مطرح نشده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در باره صحبتهای اخیر مقام معظم رهبری در باره سعه صدر دولت و منتقدان ابراز داشت: باید صحبتهای رهبری مورد تاکید قرار بگیرد و هم منتقدان و هم دولت سعه صدر داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز