خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

مذاکرات کری و ظریف روی مساله هسته‌ای متمرکز بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۷۶

جان کری در دیدار با ظریف به نگرانی‌های خود درباره روند کند انتقال تسلیحات شیمیایی سوریه و نیاز به برقراری سریع ساز‌ و ‌کار انتقال قدرت در این کشور اشاره کرد ولی ظریف در پاسخ اعلام کرد که اختیار مذاکره درباره مساله سوریه را ندارد و به همین دلیل گفت‌وگوهای دو طرف صرفا درباره مساله هسته‌ای بوده است.

«جن ساکی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که گفت‌وگوهای «جان کری» وزیر خارجه آمریکا و «محمدجواد ظریف» همتای ایرانی وی در حاشیه نشست مونیخ بر مذاکرات هسته‌ای متمرکز بود.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه٬ ساکی در نشست خبری روزانه خود گفت که جان کری در دیدار با ظریف به نگرانی‌های خود درباره روند کند انتقال تسلیحات شیمیایی سوریه و نیاز به برقراری سریع ساز‌ و ‌کار انتقال قدرت در این کشور اشاره کرد؛ ولی ظریف در پاسخ اعلام کرد که اختیار مذاکره درباره مساله سوریه را ندارد و به همین دلیل گفت‌وگوهای دو طرف صرفا درباره مساله هسته‌ای بوده است.

بر اساس این گزارش٬ کری و ظریف یکشنبه گذشته در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ با یکدیگر دیدار کردند تا درباره مرحله تازه مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱ + ۵ گفت‌و‌گو کنند.

دور جدید گفت‌وگوهای ایران و گروه ۱ + ۵ قرار است ۱۸ فوریه در وین برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز