خبرگزاری کار ایران

دستغیب در تذکری:

تیترهای جنجالی برخی سایت ها آثار سویی در افکار عمومی خواهد گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۲۲

واقعا اگر امروز مجلس بودجه را تصویب می کند به معنای هدیه دریافت هدیه چند هزار میلیاردی دولت به مجلس است؟!

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی از تیتر برخی رسانه‌ها انتقاد کرد و گفت: امروز بعدازظهر برخی سایت‌ها تیترهایی را زدند که آثار سوئی در افکار عمومی خواهد داشت که قابل اصلاح نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمدرضا دستغیب در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۳ کل کشور در تذکری اظهار داشت: پیرو برخی بداخلاقی‌هایی که در سایت‌ها و رسانه‌ها صورت گرفته می‌خواهم تذکر دهم.

نماینده مردم شیراز در ادامه این مطلب افزود: امروز بعدازظهر برخی سایت‌ها تیترهایی را زدند که آثار سوئی در افکار عمومی خواهد داشت که قابل اصلاح نیست و لذا از شما می‌خواهم که تذکرات لازم را در این خصوص بدهید.

وی گفت: از جمله این تیترها هدیه چندهزار میلیاردی دولت به نمایندگان مجلس است که ظاهرا این تیترها برای پربیننده شدن رسانه‌ها به ذائقه شان شیرین آمده است. این درحالی است که نمایندگان وقت زیادی را برای بررسی بودجه در مجلس می‌گذرانند و دولت نیز در موعد مقرر لایحه را تقدیم مجلس کرده و کمیسیون تلفیق نیز آن را بررسی و نمایندگان در سه نوبت کاری در حال بررسی آن هستند.

دستغیب با بیان اینکه دشمنی دشمنان قسم خورده و کینه آنها نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد، بیان داشت: در چنین شرایطی باید راهکاری ارائه دهیم که طرح‌های عمرانی و تولیدی به بهترین نحو در اقصی نقاط کشور مطابق قانون پنجم توسعه به بهره برداری برسد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: واقعا اگر امروز مجلس بودجه را تصویب می کند به معنای هدیه دریافت هدیه چند هزار میلیاردی دولت به مجلس است؟!

دستغیب با اشاره به نزدیک شدن ایام دهه فجر و فعال شدن نمایندگان در حوزه انتخابیه خود ابراز داشت: اکنون ایام دهه فجر است و در حوزه انتخابیه نمایندگان طرح‌هایی با تلاش آنها در حال بهره برداری است اما نمایندگان ترجیح داده‌اند که به وظیفه قانونی خود عمل کنند اما به آنها اتهام می‌بندند که برای فلان فضای انتخاباتی که هنوز دو سال زمان آن باقی مانده اقدام می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز