خبرگزاری کار ایران

نوبخت در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده:

مجلس اجازه تامین اعتبار سبد کالا را به دولت داده بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۹۷

دولت ضمن اینکه به مذاکرات ژنو و روابط بین الملل توجه دارد از سفره محرومین هم غافل نبوده و به تامین سبد کالایی برای مردم نیز توجه دارد.

سخنگوی دولت در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده گفت: مجلس اجازه استفاده یارانه سبد کالا را به دولت داده است، بنابراین ماکاملاً در چارچوب قانون عمل کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد باقر نوبخت در نشست علنی امروز - دوشنبه - مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۳ کشور در جواب سخنان مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در ارتباط با بحثمنبع اعتبار مالی برای سبد کالا طی سخنانی اظهار داشت: از آقای رئیس مجلس اجازه می‌خواهم که دغدغه نماینده مردم تهران را در ارتباط با بحثمنبع اعتبار مالی برای سبد کالا برطرف نمایم.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ضمن تقدیر از حساسیت این نماینده نسبت به مسائل داخلی و خارجی کشور با بیان اینکه ایشان اگر پنهانی و خارج از این جلسه هم این سوال را از من حقیر می‌کردند، پاسخ ایشان را می‌دادم، توضیح داد: در بحثهای ردیفهای متفرقه در بند ۳ تا آنجایی که اعتبارات یارانه‌ها آمده است؛ بعد از اینکه در مورد یارانه نان توضیح داده شده، در خصوص یارانه کالا هم توضیح داده شده که بر اساس آن بیش از۲۳۰۰میلیارد تومان برای سبد کالایی تامین اعتبار شده است؛ و خود مجلس اجازه استفاده از آن را به ما داده است، بنابراین ماکاملاً در چارچوب قانون عمل کردیم.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: این یک نکته مثبت است؛ که دولت ضمن اینکه به مذاکرات ژنو و روابط بین الملل توجه دارد از سفره محرومین هم غافل نبوده و به تامین سبد کالایی برای مردم نیز توجه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز