خبرگزاری کار ایران

آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار با معاون اول رئیس جمهور:

اجرای توافقات هسته‌ای موجب خیر و برکت برای مردم و کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۷۰

مجموعه دولت باید از غرض‌ورزی بپرهیزد چراکه دولت با غرض‌ورزی نمی‌تواند کار خود را به پیش برد / خوشبختانه در مدت کوتاهی که دولت جدید روی کار آمده اقدامات مثبت و پیشرفت‌های خوبی را مشاهده می‌کنیم که امیدواریم این کارها ادامه پیدا کرده و در نهایت موجب تقویت دین‌داری مردم شود.

معاون اول رئیس جمهور با حضور در بیت آیت الله صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسحاق جهانگیری در اولین دیدار خود با مراجع تقلید و علما در قم صبح امروز به دیدار آیت الله صافی گلپایگانی رفت و اظهار داشت: سعی ما بر این است تا مشکلاتی که از دولت قبل به ما رسیده است را حل و فصل کنیم.

جهانگیری در ادامه به توافق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با قدرت‌های جهانی اشاره کرد و گفت: اجرای توافقات هسته‌ای موجبات خیر و برکت برای مردم و کشور خواهد شد.

در ادامه این دیدار آیت الله صافی گلپایگانی ضمن خوش‌آمدگویی به معاون اول رئیس جمهور گفت: مجموعه دولت باید از غرض‌ورزی بپرهیزد چراکه دولت با غرض‌ورزی نمی‌تواند کار خود را به پیش برد.

این مرجع تقلید افزود: خوشبختانه در مدت کوتاهی که دولت جدید روی کار آمده اقدامات مثبت و پیشرفت‌های خوبی را مشاهده می‌کنیم که امیدواریم این کارها ادامه پیدا کرده و در نهایت موجب تقویت دین‌داری مردم شود.

این مرجع تقلید همچنین در زمینه اختصاص یارانه‌ها به افراد ضعیف جامعه نیز تاکید کرد: یارانه‌ها باید به کسانی که نیازمندند، اختصاص یابد و ضرورتی ندارد در شرایطی که دولت برای رفع مشکلات حاجت‌مند است به کسانی که محتاج نیستند، یارانه اختصاص یابد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی اظهار امیدواری کردند کسانی که محتاج به دریافت یارانه‌ها نیستند، خودشان از دریافت یارانه منصرف شوند و در پایان نیز تاکید کرد که همه ما باید به اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز