خبرگزاری کار ایران

اخضر ابراهیمی:

دور نخست مذاکرات دولت و مخالفان سوریه جمعه به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۸۷

در دور نخست مذاکرات میان دولت و مخالفان سوریه بعید است که پیشرفتی حاصل شود. دور دوم مذاکرات یک هفته پس از پایان دور نخست آغاز می‌شود.

«اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد که دور نخست مذاکرات میان دولت و مخالفان سوریه روز جمعه به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، ابراهیمی پس از پایان پنجمین روز از مذاکرات میان هیئت‌های مذاکره کننده دولت و ائتلاف مخالفان سوریه در ژنو تاکید کرد که دور نخست مذاکرات میان طرف‌های سوری برای حل بحران در سوریه روز جمعه به پایان می‌رسد. این مذاکرات با نظارت ابراهیمی در جریان است.

ابراهیمی در کنفرانسی خبری تصریح کرد که در دور نخست مذاکرات میان دولت و مخالفان سوریه بعید است که پیشرفتی حاصل شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در دور دوم مذاکرات میان طرف‌های سوری که یک هفته پس از پایان دور نخست آغاز می‌شود، نتایج بهتری حاصل شود.
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از آمریکا و روسیه خواست که برای کاهش اختلافات میان دولت و مخالفان سوریه به دو طرف فشار بیاورند.

وی در این کنفرانس خبری افزود که نتایجی که در مذاکرات در ژنو تا کنون به دست آمده به سطح بحران سوریه یا رنج‌های مردم این کشور نرسیده است.

ابراهیمی در ادامه گفت که سازمان ملل بی‌طرف و صد درصد با ملت سوریه است.

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه پیش بینی کرد که دور دوم مذاکرات میان دولت و مخالفان سوریه سازنده‌تر و گسترده‌تر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز