خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

برگزاری رزمایش مصباح الهدی ۳ به مدت سه شبانه‌روز

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۷۷

این رزمایش با هماهنگی همه نیرو‌ها اعم از سپاه، ارتش، ستاد کل نیروهای مسلح و ستادکل ارتش و در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها برگزار شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی از برگزاری رزمایش مصباح الهدی ۳ درکشور خبر داد: این رزمایش با کمترین اعتبارات و هزینه به مدت سه شبانه روز و با تشابه سازی انجام دادیم که شاهد هماهنگی بسیار خوبی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر سرتیپ اسماعیلی در حاشیه رونمایی از سامانه‌های شبیه ساز موشکی هاگ و اسکای گارد در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ایام دهه فجر گفت: پدافند هوایی در سال ۵۷ افتخار داشت، اولین خیر مقدم را از طرف ملت به حضرت امام به هنگام ورود به کشور داشته باشد.

رئیس دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ادامه داد: این دانشگاه به این افتخار رسیده است که برای آموزش کارکنان و افسران جوان پدافند هوایی ارتش پس از ۵ سال از دانشگاه نیروی هوایی تفکیک شده و اینک دانشجویان مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه ما برای آموزش دانشجویان پدافند هوایی مجبور به خارج کردن یک سامانه هوایی از مدار می‌شدیم، تصریح کرد: این مسئله موجب می‌شد تا سامانه پدافند هوایی دچا ر آسیب و خلاء شود و امروز به همت دانشجویان و بالاندگی جوانانمان سامانه شبیه ساز موشکی هاگ و اسکای گارد افتتاح شد و دیگر برای انتقال تجربه و اموزش کارکنان جوان نیاز به خارج کردن سامانه‌ای از پدافند هوایی نیست.

امیر اسماعیلی با اشاره به برگزاری رزمایش مصباح الهدی ۳ درکشور خاطرنشان کرد: این رزمایش را با کمترین اعتبارات و هزینه به مدت سه‌شبانه روز و با تشابه‌سازی انجام دادیم که شاهد هماهنگی بسیار خوبی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی بودیم.

وی درادامه افزود: این رزمایش با هماهنگی همه نیرو‌ها اعم از سپاه، ارتش، ستاد کل نیروهای مسلح و ستادکل ارتش و در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها برگزار شد.

رئیس دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء خاطر اذعان داشت: با هماهنگی که با کنترل بحران داشتیم، کل مبادی کشور این رزمایش را درک کردند و در سطح نیروهای خودشان تفهیم کردند.
سردار اسماعیلی با بیان اینکه جنگهای آینده مقطعی نیستند، تاکید کرد: جنگهای آینده هجومی و گسترده هستند و پدافند هوایی خط مقدم دفاع از جمهوری اسلامی ایران و دفاع از رنگ سرخ خون شهدا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز