خبرگزاری کار ایران

با حضور امیر اسماعیلی انجام شد؛

رونمایی از سامانه‌های شبیه ساز موشکی هاگ و اسکای گارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۵۶

این دستاورد جدید به قرارگاه پدافند هوایی دارای سامانه ارزیابی و نمره دهی است و قطعات و تجهیزات آن کاملاً در داخل تولید می‌شود و می‌تواند شرایط جنگ الکترونیک را ایجاد و عملیات ضد الکترونیک توسط کاربران را ارزیابی نمایند.

سامانه‌های شبیه ساز موشک هاگ و اسکای گارد با حضور امیر سرتیپ فززاد اسماعیلی فرمانده قرار‌گاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء و جمعی از مئسولان لشگری و کشوری در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرتیپ اسماعیلی در مراسم رونمایی از سامانه‌های شبیه ساز موشکی هاگ و اسکای گارد گفت: طرح اولیه طراحی و ساخت شبیه ساز با عنوان غفار یک؛ توسط معاونت آموزش و جهاد خودکفایی در قرارگاه ارائه و تصویب شد و با استفاده از توانمندی کارکنان نخبه قرار‌گاه و همکاری و استفاده از تجارب پیشکسوتان پدافند هوایی سامان‌های شبیه ساز موشک هاگ و اسکای گارد و با ویژگی‌های بر‌تر از سامانه اصلی اجرایی و عملیاتی شده است.

فرمانده قرار‌گاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با اشاره به ویژگی منحصر به فرد این سامانه‌های شبیه ساز، اظهار داشت: با استفاده از این شبیه ساز که کاملاً مستقل و بدون نیاز به سامانه‌های عملیاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان اهداف با مقیاسهای واقعی در کلاسهای مختلف موشک؛ هواپیما؛ بالگرد؛ و پهباد را شبیه سازی کرد. قابلیت انجام تاکتیک‌های مختلف رزمی با آرایشهای متفاوت برای مصارف آموزشی برای این سامانه‌ها در نظر گرفته شده است.

امیر اسماعیلی افزود: این دستاورد جدید به قرارگاه پدافند هوایی دارای سامانه ارزیابی و نمره دهی است و قطعات و تجهیزات آن کاملاً در داخل تولید می‌شود و می‌تواند شرایط جنگ الکترونیک را ایجاد و عملیات ضد الکترونیک توسط کاربران را ارزیابی نمایند.

سرتیپ اسماعیلی گفت: دستگاه شبیه ساز از نظر ظاهر؛ کلید‌ها؛ و کنسول کاملاً مشابه سامانه اصلی طراحی شده است و کلیه مراحل آموزشی توسط این سامانه‌ها از طریق دوربین‌های مدار بسته و یارانه‌ها توسط اساتید قابل مشاهده است. و استاد می‌تواند به کلیه عکس العملهای کاربران امتیاز دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز