خبرگزاری کار ایران

لاریجانی با انتقاد از تذکر رسایی؛

می‌خواهید وقت جلسه را بگیرید؛ در مورد آئین‌نامه تذکر دهید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۴۳

رسایی: وزیر صنعت در خصوص وجود نداشتن برنج ایرانی در سبد کالا گفتند که برنج ایرانی با بسته بندی ده کیلویی در بازار نیست، که اظهارات ایشان صحیح نمی‌باشد.

رییس‌مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر رسایی گفت: اگر می‌خواهید وقت جلسه را بگیرید در مورد عدم رعایت آئین نامه تذکر دهید!!

به گزارش خبرنگا ایلنا، حمید رسایی نماینده مردم تهران –ری و شمیرانات در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با استناد به مواد ۵۳ و ۱۴۲ قانون اساسی اظهار کرد: قبلاً پرداخت یارانه‌های نقدی را گدا پروری عنوان می‌کردند، اما سوال اینجاست چه طور بازگشت سیاست‌های ‌کوپنیسم گدا پروری نیست؟

وی همچنین در خصوص عدم وجود برنج ایرانی در سبد کالایی دولت عنوان کرد: وزیر صنعت در خصوص وجود نداشتن برنج ایرانی در سبد کالا گفتند که برنج ایرانی با بسته بندی ده کیلویی در بازار نیست، که اظهارات ایشان صحیح نمی‌باشد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر رسایی اظهار داشت: اگر تذ کرات مربوط به جلسه و عدم رعایت آئین‌نامه از سوی هیات رئیسه باشد وارد است، اما تذکر شما ربطی به جلسه ندارد و می‌توانید آن را در نطق خود بیان کنید.
لاریجانی ادامه داد: اگر می‌خواهید وقت جلسه را بگیرید در مورد عدم رعایت ائین نامه تذکر دهید!!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز