خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هرمزگان:

۳ وزارتخانه مامور بررسی راهکارهای خروج از رکود اقتصادی شده اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۱۵

تلاش دولت برای ایجاد اشتغال با کرامت در کشور با اقدام های بانک مرکز ی برای تزریق پول بدوت تورم، رفع موانع تولید و مشکلات کسب و کار، آزاد شدن پول های کشور در خارج و قانون گرایی در هدفمند کردن یارانه ها می توان به آینده امیدوار بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رییس جمهور برای بهبود شرایط اقتصادی کشور دستور بررسی راهکار‌ها برای خروج از رکود را صادر کردند که ۳ وزارت صنایع، اقتصاد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کانون این برنامه قرار دارند و وزارت خانه‌های دیگر نیز پیگیر آن هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هرمزگان، علی ربیعی امروز در سفر خود به استان هرمزگان و حضور در شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به نرخ رشد منفی ۵ درصد در کشور و لزوم امنیت اقتصادی برای ورود سرمایه گذاران خارجی به کشور افزود: با توجه به وضعیت کنونی کشور، کاهش نرخ تورم و کنترل قیمت‌ها برای کاهش فشارهای اقتصادی به مردم از برنامه‌های اصلی دولت در چند ماه گذشته بود و اکنون در راستای این برنامه با رسیدن به نرخ تورم منطقی از دستاوردهای دولت بود.

وی گفت: رییس جمهور برای بهبود شرایط اقتصادی کشور دستور بررسی راهکار‌ها برای خروج از رکود را صادر کردند که ۳ وزارت صنایع، اقتصاد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کانون این برنامه قرار دارند و وزارت خانه‌های دیگر نیز پیگیر آن هستند.

وی با نادرست خواندن سیاست تزریق کار‌شناسی نشده پول در کشور افزود: بانک مرکزی در حال بررسی راه‌های تزریق پول بدون ایجاد تورم است که با گشایش در سیاست خارجی و ازاد شدن سرمایه‌های مالی کشور در خارج می‌توان به آینده امیدوار بود.

وی با انتقاد از اجرای نامناسب هدفمندی یارانه‌ها در کشور، قانون گرایی در اجرای هدفمندی یارانه‌ها و توجه به مصوبات مجلس شورای اسلامی را یکی از مهم‌ترین عوامل ساماندهی در اجرای هدفمندی یارانه‌ها دانست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تدوین سندی در شورای اشتغال اشتغال کشور گفت: شاید این سند نتواند معجزه کند اما می‌تواند شرایط بهتری نسبت به شرایط کنونی ایجاد کند.

ربیعی ورود فارغ التحصیلات جدید به بازار کار و تغییر انتظارات و سلیقه‌های آنان را یکی نگرانی‌های دولت عنوان کرد و تدبیر درست در این حوزه را از عوامل حل این مشکل بیکاری دانست.

وی با اشاره به تلاش دولت برای ایجاد اشتغال با کرامت در کشور افزود: با اقدام‌های بانک مرکزی با تزریق پول بدوت تورم، رفع موانع تولید و مشکلات کسب و کار، آزاد شدن پول‌های کشور در خارج و قانونگرایی در هدفمند کردن یارانه‌ها می‌توان به اینده امیدوار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز