خبرگزاری کار ایران

پزشکیان با انتقاد از حجم سوالات مجلس از وزرا‎‎؛

نمایندگان در دولت گذشته کجا بودند؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۵۰

زمانی که دولت گذشته تورم ۵۰ یا ۶۰ درصدی را به وجود آورد و ۲۴۰۰ وعده و مصوبه تصویب کرد و به آنها عمل نکرد و حتی ۷۵ درصد از اعتبارات طرح‌ها را در نظر نگرفته بود این نمایندگان کجا بودند؟

نماینده‌ی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: با توجه به اینکه مدت کمی که از زمان آغاز کار دولت می گذرد این حجم سوالات و کارت زرد‌ها به دولت منطقی نیست.

مسعود پزشکیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با انتقاد از افزایش حجم سوال های نمایندگان از وزرا گفت: یک وقت سوالات منطقی است و برای رفع ابهام و یا تذکر به وزیر نیاز است و در قانون نیز آمده است‎؛ اما اکنون که این مدت کم از زمان آغاز کار دولت می گذرد این حجم سوالات و کارت زرد ها منطقی نیست.

وی تصریح کرد: زمانی که دولت گذشته تورم ۵۰ یا ۶۰ درصدی را به وجود آورد و ۲۴۰۰ وعده و مصوبه را عمل نکرد و حتی ۷۵ درصد از اعتبارات طرح ها را در نظر نگرفته بود، این نمایندگان کجا بودند؟

نماینده‌ی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس افزود: بجای اینکه نمایندگان چالش‌های موجود را ناشی از اقدامات دولت یازدهم بدانند باید یقه‌ی آن آدمی را بگیرند که هزاران وعده داده ولی پول نداشته است.

وی ادامه داد: در برابر دولتی که ۸ سال موجب رشد فساد و فقر در جامعه بود سکوت کردند، اما دولتی که چند ماه نیست بر سر کار آمده است را مرتبا به چالش می کشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز