خبرگزاری کار ایران

ولایتی در دیدار با عادل عبدالمهدی:

عراق نقش مهمی در صلح و ثبات منطقه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۵۵

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، عادل عبدالمهدی را از استوانه های کار سیاسی در عراق دانست.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با معاون سابق رئیس جمهور عراق دیدار کرد و بر نقش این کشور در ایجاد وحدت مسلمانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظان عصر امروز - سه شنبه - با عادل عبدالمهدی معاون اسبق رئیس جمهور عراق در محل مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرد. در این دیدار ولایتی با بیان این که عبدالمهدی برای فرار از شر صدام به فرانسه رفت، گفت: او در آن زمان همکاریهای خوبی با مجمع جهانی اهل بیت داشت.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، عادل عبدالمهدی را از استوانه های کار سیاسی در عراق دانست و تاکید کرد: عراق نقش مهمی در صلح و ثبات منطقه و مبارزه با تروریست ها دارد و می تواند نقش مهمی در ایجاد وحدت مسلمانان ایفا کند.

در ادامه عبدالمهدی با بیان این که صدام مُرد و بدیهایش رابه گور برد، تاکید کرد: ما نشریات مجمع اهل بیت را به فرانسه ترجمه می کردیم و زمانی که برای شرکت در مجمع اهل بیت به ایران آمدیم کار فرهنگی گسترش یافت.

معاون اسبق رئیس جمهور عراق با بیان این که عراق روز به روز قدرتمند تر می شود، اظهار داشت: دشمن تلاش می کند جلوی حرکت روبه رشد عراق را بگیرد که قطعاً موفق نخواهد شد.

عادل عبدالمهدی از دیدار با علی اکبر ولایتی ابراز رضایت کرد و ادامه داد: ما به این دیدار مفتخر هستیم.

عبدالمهدی در ادامه گفت: کسی فکر نمی کرد جمهوری اسلامی ایران معادله بزرگی را در جهان اسلام در منطقه رقم بزند و ما هم از شر صدام راحت شویم، اینها نعمت های بزرگی است

وی در پایان به انتشار دهها اثر به برکت مجمع جهانی اهل بیت اشاره کرد و گفت: ما زمانی برای کارهای فکری و تبلیغاتی می آمدیم اما کارهای سیاسی هم در جریان بود و این توانست نقش گسترده ای را در روابط ما داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز