خبرگزاری کار ایران

با حکم آیت الله جنتی؛

سیامک ره پیک، معاون اجرائی و امور انتخابات شورای نگهبان شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۲۲

ره پیک، در سال ۱۳۸۹ به عضویت شورای نگهبان در آمد و پیش از آن دارای سوابقی چون ریاست دانشکده علوم قضایی، سردبیری فصلنامه دیدگاه های حقوقی، مدیر مسئولی فصلنامه مطالعات راهبردی، ریاست پژوهشکده مطالعات راهبردی و ریاست مرکز تحقیقات شورای نگهبان بوده است.

سیامک ره پیک، عضو حقوقدان شورای نگهبان با حکم حضرت آیت الله جنتی، به عنوان معاون اجرائی و امور انتخابات شورای نگهبان منصوب گردید.

به گزارش ایلنا، متن این حکم به شرح زیر می باشد:

جناب آقای دکتر سیامک ره پیک

عضو محترم حقوقدان شورای نگهبان

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تدین، تعهد، سوابق و تجارب موفق و ارزشمند، جنابعالی را به سمت معاون اجرائی و امور انتخابات شورای نگهبان منصوب می‌نمایم.

با توجه به اهداف و وظایف مهم شورای نگهبان در پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در این راستا ضمن داشتن اختیار کامل در امور جاری و انتخاباتی، مسئولیت تشخیص، تعهد، تسجیل و صدور حواله و امضاء احکام را به جنابعالی تفویض می‌نمایم.

امید است در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و عنایت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) بتوانید با بکارگیری نیروهای مجرب، متدین و متعهد، بستر و زمینه نظارت مؤثر، کارآیی مثبت و هماهنگ نظام مندی را برای شورای نگهبان فراهم سازید.

فرصت را مغتنم شمرده از زحمات هشت ساله جناب آقای دکتر عباسعلی کدخدائی در سمت معاون اجرائی و امور انتخابات شورای نگهبان که به شایستگی از عهده انجام وظایف محوله برآمدند تشکر و قدردانی می نمایم.

احمد جنتی

دبیر شورای نگهبان

گفتنی است ره پیک، در سال ۱۳۸۹ به عضویت شورای نگهبان در آمد و پیش از آن دارای سوابقی چون ریاست دانشکده علوم قضایی، سردبیری فصلنامه دیدگاه های حقوقی، مدیر مسئولی فصلنامه مطالعات راهبردی، ریاست پژوهشکده مطالعات راهبردی و ریاست مرکز تحقیقات شورای نگهبان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز