خبرگزاری کار ایران

فرهاد توحیدی در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

نظرسنجی‌های مردمی جشنواره فیلم فجر توسط خانه سینما انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۴۱

مدیران تولید سینمای ایران یک مجمع عمومی دیگر را قرار است در تاریخ ۲۵ دی ماه برگزار کنند که درحال کسب اطلاع هستیم که دلیل برگزاری این مجمع چیست.

ایلنا: نظرسنجی‌های مردمی جشنواره فیلم فجر توسط خانه سینما انجام می‌شود.

فرهاد توحیدی(عضو هیات رئیسه و سخنگوی خانه سینما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به همکاری خانه سینما با جشنواره فیلم فجر گفت: با مسولان برگزاری سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر گفتگو‌هایی انجام داده‌ایم و قرار است در برگزاری جشنواره همکاری کنیم.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد بخش رای مردمی جشنواره فیلم فجر که آرای مردمی تماشاگران را بررسی می‌کند و بهترین فیلم را از منظر تماشاگران را معرفی می‌کند، توسط خانه سینما برگزار می‌شود.

توحیدی افزود: همچنین ممکن است سمینارهای آموزشی در کنار جشنواره فیلم فجر توسط خانه سینما برگزار شود.

وی درباره آخرین تغییرات اساسنامه خانه سینما گفت: اساسنامه خانه سینما بدون هیچ تغییری از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شده است و ما قصد داریم مجمع عمومی خانه سینما را بعد از جشنواره فیلم فجر با حضور نمایندگان صنوف عضو خانه سینما برگزار کنیم.

توحیدی با اشاره به اینکه تقریبا تمام صنوف مجامع داخلی خود را برگزار کرده‌اند، افزود: مدیران تولید سینمای ایران یک مجمع عمومی دیگر را قرار است در تاریخ ۲۵ دی ماه برگزار کنند که درحال کسب اطلاع هستیم که دلیل برگزاری این مجمع چیست.

وی همچنین از پیگیری وضعیت بیمه سینماگران خبر داد و افزود: درحال پیگیری وضعیت بیمه تکمیلی هستیم و امیدواریم که به نتیجه مطلوب برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز