خبرگزاری کار ایران

حداد عادل در جمع خبرنگاران: / تکرار /

کثرت سوال از وزرا اختصاص به دولت روحانی ندارد / وزرا با نمایندگان بیشتر مشورت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۵۶

عده‌ای از نمایندگان درباره بدهی‌های بابک زنجانی به دولت نامه‌ای نوشته بودند که موضوع را پیگیری کردیم و ادامه روند پیگیری را قوه قضاییه انجام خواهد داد / وزرای دولت باید مشورتهای بیشتری را با نمایندگان انجام دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کثرت سوال از وزرا برای همه دولت‌ها بوده است و اختصاص به دولت روحانی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی حدادعادل در حاشیه مراسم ختم مادر محمد جواد ظریف در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نامه نمایندگان درباره بدهی‌های بابک زنجانی به دولت گفت: عده‌ای از نمایندگان نامه‌ای نوشته بودند که موضوع را پیگیری کردیم و ادامه روند پی گیری را قوه قضاییه انجام خواهد داد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه انتقادهایی در مورد کثرت سوال مطرح شده نسبت به وزرای کابینه یازدهم توسط مجلس وجود دارد، گفت: همه وزرای دولت در دوره‌های مختلف روسای جمهور نسبت به سوالات گلایه داشتند و این مساله فقط به دولت آقای روحانی اختصاص ندارد اما باید کثرت سوالات ریشه یابی شود.

وی ادامه داد: در ضمن وزرای دولت باید مشورتهای بیشتری را با نمایندگان انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز