خبرگزاری کار ایران

در جلسه علنی امروز مجلس‎؛

نبویان از انتصاب‌های وزارت علوم انتقاد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۰۸

پیشرفت چند ساله گذشته در عرصه تحقیقات و پژوهش به حدی است که هم اکنون ایران در رده شانزدهم علمی دنیا قرار دارد و اگر این روند ادامه پیدا کند در ۴یا ۵ سال آینده به رده چهارم دنیا می‌رسد که دلیل این پیشرفت آرامش در حوزه علم و فن آوری کشور است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از انتصاب های صورت گرفته در وزارت علوم انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ۲۳ نفر از نمایندگان مجلس در خصوص سوال از وزیرعلوم، تحقیقات و فن آوری خطاب به فرجی‌دانا گفت: پیشرفت چند ساله گذشته در عرصه تحقیقات و پژوهش به حدی است که هم اکنون ایران در رده شانزدهم علمی دنیا قرار دارد و اگر این روند ادامه پیدا کند در ۴یا ۵ سال آینده به رده چهارم دنیا می‌رسد که دلیل این پیشرفت آرامش در حوزه علم و فن آوری کشور است.

وی در خصوص حضور میلی منفرد در حوادثسال ۷۸ کوی دانشگاه تهران و حوادثپس از انتخابات ۸۸ گفت: ایشان در دو حادثه حضور داشتند و در سال ۸۸ در تحصن دستگیر شدند که البته وی گفت که پس از دو ساعت آزاد شده و از آنها عذرخواهی شده است.

نبویان مدعی شد که مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم در خصوص استعلام وزیر علوم در مورد میلی منفرد و توفیقی نامه نوشته است و وی در این نامه پاسخ داده است: «در این رابطه هیچ استعلامی در زمان نظارت صورت نگرفته است».

وی با انتقاد از فرجی دانا به خاطر انتصاب توفیقی به عنوان مشاور عالی خود اظهار داشت: ایشان در تحصن ۸۸ شرکت و سخنرانی کرده است و اعلام کرده که نظام، کشور را در آستانه تزلزل برده است و مسیر انتخاب غلط بوده و راهپیمایی ۲۵خرداد را حماسه‌ای قلمداد کرده که هیچ گاه در تاریخ انقلاب سابقه نداشته است.

وی افزود: توفیقی همچنین در آن سخنرانی ادعا کرده است که رای موسوی ۲۴ میلیون بوده و نظام آن را دستکاری کرده است.

نبویان ادامه داد: چگونه با وجود این همه راهپیمایی باشکوه، راهپیمایی ۲۵ خرداد، بزرگترین راهپیمایی انقلاب بوده است و چگونه نظام ۱۱ میلیون رای از موسوی کم کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز