خبرگزاری کار ایران

کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با ایلنا:

احمدی‌نژاد اقبالی برای بازگشت به سیاست ندارد / ارتباط خوب دولت با مراجع در زمان احمدی نژاد از بین رفت

کد خبر : ۱۳۲۳۸۰

احمدی‌نژاد بار‌ها تأکید کرده است که اصولگرا نیست؛ حال چطور می‌خواهند با اصولگرایان به اجماع برسند / احمدی‌نژاد باید بگوید یک اصلاح‌طلب است یا اصولگرا و نسبتش با گروه‌هایی مانند جریان انحرافی و جبهه پایداری چیست.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار در پاسخ به این سوال که شانس حامیان احمدی‌نژاد را در پیروزی انتخابات مجلس چقدر می‌دانید؟ اظهار داشت: من اقبالی برای ایشان برای پیروزی در انتخابات نمی‌بینیم چرا که ایشان عملکرد بدی در اداره کشور از خود به جای گذاشت.

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آنچه فعالیت‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در افکار عمومی تعبیر شده است، گفت: اگر آقای احمدی‌نژاد می‌خواهد در عرصه انتخابات مجلس فعالیتی بکند باید ابتدا موضع خود را در خصوص جریان‌های سیاسی روشن کند، وی باید بگوید یک اصلاح‌طلب است یا اصولگرا و نسبتش با گروه‌هایی مانند جریان انحرافی و جبهه پایداری چیست.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: همچنین ایشان باید موضع خود را در قبال مسائل مختلف اعلام کند. ایشان اقدامات قابل قبولی در زمانی که رئیس جمهور بودند نداشتند و به طور مثال رابطه خوبی که میان دولت و مراجع بود در زمان ایشان از بین رفت.

وی موضع‌گیری نسبت به اسفندیار رحیم مشایی را مسئله دیگری دانست که باید احمدی‌نژاد رابطه خویش را با وی بیان کند.

کریمی اصفهانی تاکید کرد: آقای مشایی سر حلقه جریان انحرافی است که موجب انحرافاتی در انقلاب اسلامی، اصولگرایی و جمهوری اسلامی شد. ما همواره سعی کردیم که بگوییم کشورمان کشوری اسلامی در عرصه جهانی است، اما ایشان مشی ایران گرایی را ترویج می‌کرد که این ادبیات جایگاهی در جمهوری اسلامی ندارد.

کریمی اصفهانی در پاسخ به این سوال که شانس حامیان احمدی‌نژاد را در پیروزی انتخابات مجلس چقدر می‌دانید، اظهار داشت: من اقبالی برای ایشان برای پیروزی در انتخابات نمی‌بینیم، چرا که ایشان عملکرد بدی در اداره کشور از خود به جای گذاشت.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان در خصوص اجماع احمدی‌نژاد با اصولگرایان خاطر نشان کرد: آقای احمدی‌نژاد بار‌ها تأکید کرده است که اصولگرا نیستند؛ حال چطور می‌خواهند با اصولگرایان به اجماع برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز