خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه كارگر مازندران هشدار داد:

کسالت واحدهای تولیدی کارگران را نگران کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۴

در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» هزاران کارگر مازندرانی از کار خود بیکار شده‌اند/ کارگران و کارفرمایان از عدم شادابی واحد‌های تولیدی خود نگرانند.

یک فعال کارگری در مازندران با اعلام اینکه متوسط دریافتی جامعه کارگری مازندران ۴۵۰ هزار تومان است، گفت: سبد هزینه زندگی در مازندران با توجه به اینکه منطقه توریستی است بیش از ۸۰۰ هزار تومان است.
به گزارش خبرنگار ایلنا در مازندران، دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در هشتمین جلسه ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان گفت: در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» هزاران کارگر مازندرانی از کار خود بیکار شده‌اند.
نصراله دریابیگی با اشاره به آسیبی که بالا رفتن قیمت انرژی و طرح هدفمندی یارانه‌ها به بخش صنعت وارد شده است، گفت: کارگران و کارفرمایان از عدم شادابی واحد‌های تولیدی خود نگرانند و این کسالت متاسفانه به دلیل سیاست‌های غلط دولت در امر کار و تولید است.
دریابیگی در ادامه به خطر مستهلک شدن ماشین آلات کارخانه‌ها در صورت ادامه تحریم‌ها اشاره کرد و افزود: کارگران نساجی مازندران از جمله کارگرانی هستند که گرفتار اینچنین معضلی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز