خبرگزاری کار ایران

نعیمی‌ به ایلنا خبر داد:

برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با حضور لاریجانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۱۳

در این جلسه عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارشی از سفر هیئت پارلمانی ایران به لبنان که در راستای حادثه تروریستی لبنان صورت بود به اعضای شورای مرکزی ارائه کرد.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت گفت: جلسه فوق‌العاده شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت صبح امروز با حضور رئیس مجلس و نواب رئیس تشکیل شد.

صفر نعیمی‌ سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت: جلسه فوق‌العاده فراکسیون رهروان صبح امروز با حضور رئیس قوه مقننه و نواب رئیس مجلس در سالن آدینه مجلس برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارشی از سفر هیئت پارلمانی ایران به لبنان که در راستای حادثه تروریستی لبنان صورت بود به اعضای شورای مرکزی ارائه کرد.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در ادامه با بیان این مطلب که اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با حضور لاریجانی مباحثو مسائل روز کشور و منطقه را مورد بحثو بررسی قرار دادند، تصریح کرد: اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در جلسه صبح امروز خود در راستای طرح دو فوریتی محدودیت برای استفاده از بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی تصمیماتی را اتخاذ کردند و در نظر دارند که تصمیمات اتخاذ شده در فراکسیون را در صحن علنی به بحثو اجرا بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز