خبرگزاری کار ایران

میخائل بوگدانوف:

به نفع مخالفان سوری است که سریع‌تر به مسکو بیایند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۹۴

با توجه به برگزاری آخرین نشست سه‌جانبه سازمان ملل، روسیه و آمریکا درباره برگزاری کنفرانس ژنو ۲، به نفع مخالفان سوری است که هر چه سریع‌تر به مسکو سفر کنند.

«میخائیل بوگدانوف» فرستاده ویژه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه به خاورمیانه و معاون وزیر خارجه این کشور گفت که به نفع ائتلاف مخالفان سوری است که سریع‌تر به مسکو سفر کنند.
به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، بوگدانوف تاکید کرد که وی بر این باور است که نمایندگان ائتلاف مخالفان سوری به زودی از مسکو دیدن می‌کنند زیرا نمایندگان روسیه، آمریکا و سازمان ملل در آینده نزدیک نشستی درباره کنفرانس بین‌المللی ژنو برگزار می‌کنند.

این نشست که در شهر ›نو برگزار می‌شود، احتمالا آخرین نشست سه طرف در این‌باره خواهد بود.
فرستاده ویژه پوتین به خاورمیانه تصریح کرد که با توجه به برگزاری این نشست سه‌جانبه، به نفع ائتلاف مخالفان سوری است که هر چه سریع‌تر به مسکو سفر کنند.
بوگدانوف افزود که نمایندگان ائتلاف مخالفان سوری پیش از بیستم ماه دسامبر به مسکو سفر می‌کند و طرف روسی آماده استقبال از آنها در هر زمان است.
معاون وزیر خارجه روسیه همچنین گفت که ائتلاف مخالفان سوری بیش از یک هیئت به روسیه می‌فرستد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز