خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

تجمع کارگران صنایع فلزی ایران در مقابل وزارت کار

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۵

در آخرین تجمع کارگران، با حضور یکی از مالکان کارخانه در وزارت صنایع و دادن چک برای پرداخت بدهی‌های کارخانه به کارگران، این تجمع خاتمه یافت اما متاسفانه چک دریافتی نقد نشد و کارگران به بخش اعظمی از مطالبات حقوقی خود نرسیدند.

بیش از ۶۰۰ کارگر كارخانه‌های صنایع فلزی یك و دو در مقابل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیش از ۶۰۰ کارگر صنایع فلزی ایران در اعتراض به بی‌توجهی مسئولان دولتی و مدیران کارخانه در خصوص پرداخت مطالبات و معوقات حقوقی‌شان، صبح امروز در مقابل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجمع کردند.

نماینده کارگران صنایع فلزی در مورد دلایل اعتراض كارگران به ایلنا گفت: ۵ ماه از حقوق و بیمه معوقه کارگران صنایع فلزی با احتساب ماه مهر هنوز پرداخت نشده است.

ولی اله موحد با بیان مطلب فوق تصریح کرد: در آخرین تجمع کارگران مقابل وزارت صنایع كه در تاریخ شنبه ۲۵ شهریور ماه ۹۱ صورت گرفت، وعده پرداخت معوقات ۸ ماهه کارگران داده شد که متاسفانه مسئولان کارخانه با پرداخت سه ماه از معوقات حقوقی کارگران، از پرداخت مابقی طلب کارگران خودداری می‌کنند.

در این زمینه، پروین محمدی یکی دیگر از نمایندگان کارگران اضافه کرد: در آخرین تجمع کارگران، با حضور یکی از مالکان کارخانه در وزارت صنایع و و دادن چک برای پرداخت بدهی‌های کارخانه به کارگران، این تجمع خاتمه یافت اما متاسفانه چک دریافتی نقد نشد و کارگران به بخش اعظمی از مطالبات حقوقی خود نرسیدند.

این كارگر افزود: بعداز تجمع مبلغی به کارگران پرداخت شد ولی همچنان سالن شماره یک صنایع فلزی ۱۱ ماه بیمه و ۵ ماه حقوق و همچنین سالن شماره دو ۵ ماه حقوق و ۵ ماه بیمه طلب دارند.

این تجمع تا لحظه تنظیم این خبر ادامه دارد و اخبار تكمیلی ارسال خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز