خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت علوم خبر داد:

بازگشت به تحصیل ۴۰ دانشجوی ستاره دار

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۲۶

شهریه دوره دکترای دانشگاه پیام نور ورودی‌های سال ۹۲ طبق روال سابق و براساس مصوبات سال ۹۱ بعلاوه افزایش سنواتی وارد دانشگاه شوند.

ایلنا: سرپرست وزارت علوم تحقیقات و فناوری از بازگشت به تحصیل ۴۰ دانشجوی ستاره دار در همه مقاطع تحصیلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " جعفر توفیقی " در حاشیه گردهمایی تعدادی از روسای موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آخرین گزارش کمیته رسیدگی به وضعیت دانشجویان ستاره دار، افرادی که تاسال ۹۰ مشکل تحصیل داشتند برطرف شد و برای ادامه تحصیل به دانشگاه‌ها معرفی شدند.

وی تصریح کرد: همچنین وضعیت دانشجویان ستاره دار قبل ازسال ۹۰ نیز در حال رسیدگی است.

وی همچنین به اساتیدی که ممکن است حقشان ضایع شده باشد اشاره کرد و افزود: اساتیدی که چه در بازنشستگی یا محروم از خدمت حقشان ضایع شده باشد می‌توانند تقاضای رسیدگی وضعیت کنند تا این کمیته مشکلات آن‌ها را نیز مورد بررسی قرار دهد.

سرپرست وزارت علوم با اشاره به اینکه خود بنده نیز به این کمیته نظارت دارم، افزود: تا الآن هم مواردی اتفاق افتاده و اساتیدی مشغول به کار شدند.

توفیقی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا گزینه قطعی برای معرفی به مجلس است، افزود: آخرین اطلاع بنده مبنی این است که بعنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی خواهم شد اما تصمیم نهایی با رئیس جمهور است.

وی خاطرنشان کرد: بنده اکنون مشغول تهیه برنامه و تعامل با نمایندگان مجلس هستم.

سرپرست وزارت علوم همچنین در مورد افزایش شهریه دانشجویان دکتری دانشگاه پیام نور نیز گفت: با توجه به اینکه مصوبه جدید دانشگاه پیام نور مبنی بر افزایش شهریه به اطلاع داوطلبان نرسیده بود و همچنین در دفترچه درج نشده بود تصمیم بر این شد ورودی‌های سال ۹۲ طبق روال سابق و براساس مصوبات سال ۹۱ بعلاوه افزایش سنواتی وارد دانشگاه شوند.

وی خاطرنشان کرد: ارقام جدید مبنی بر افزایش شهریه مقطع دکتری دانشگاه پیام نور که اعلام شد به آینده موکول می‌شود.

توفیقی در پاسخ به سوال دیگری در مورد دانشگاه ایرانیان نیز گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در یکی از جلسات خود این موضوع را مورد بررسی خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز