خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه کاشان:

علم و فناوری رمز اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۹۹

رئیس دانشگاه کاشان، در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه این دانشگاه گفت: اقتدار علمی، زمینه ساز پیشرفت‌های اقتصادی، اجتماعی،فرهنگی و سیاسی است.

ایلنا: رئیس دانشگاه کاشان، در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه این دانشگاه اظهار داشت: اقتدار علمی، زمینه ساز پیشرفت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان عباس کتابی در این مراسم، به منویات رهبر معظم انقلاب به علم و فناوری اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل مهم رشد علمی کشور تاکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب به علم و فناوری است.

وی، با اشاره به پیشرفت تولید علم در کشور افزود: تولید علم ایران ۱۳ برابر تولید علم در دنیاست که اگر این روند رشد علمی ادامه یابد تا پنج سال آینده ایران به رتبه چهارم تولید علم در دنیا دست خواهد یافت.

کتابی، کاربردی کردن علوم و تولید علم به محصول و ثروت را لازم دانست و خاطر نشان کرد: پیوند تولید علم با حوزه صنعت و تجارت، تاثیر به سزایی در زندگی دارد.

رییس دانشگاه کاشان، پیشرفت‌های علمی کشور را مدیون خون شهدا، خودباوری و روحیه اعتماد به نفس ذکر کرد و افزود: در کنار این شاخصه‌های امید بخش و توسعه کمی باید ارتقاء کیفیت در دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کتابی، خدمت به خلق را به کارکنان و کارمندان دانشگاه تاکید کرد و یادآورشد: کارمندان دانشگاه باید با انرژی و توان بالا، کار کنند و برای پیشبرد اهداف علمی و انسانی دانشگاه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

معاون اداری مالی دانشگاه کاشان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و دهه کرامت افزود: از اهداف برگزاری مراسم بزرگداشت روز کارمند تقویت روحیه سازمانی، رشد و تعالی و نشاط در بین کارمندان، روحیه کار و ابتکار، ‌تشویق و ترغیب مدیران و کارمندان به تلاش بیشتر و ارایه خدمات بهتر و سریع‌تر به ارباب رجوع است.

حسن بخشنده، انجام خدمت صادقانه را مورد تاکیدقرار داد و افزود: انجام خدمت صادقانه بایستی یک اصل مستمر و ماندگار کارمندان باشد.

وی، یک از آفت‌های خدمت کارمند را منت گذاری ذکر کرد و افزود: کارمندان بایستی با اعتقاد راسخ و ایمانی استوار، خدمت بی‌منت را برای جلب رضای خداوند سرلوحه امور خود بدانند.

بخشنده، در این مراسم گزارشی از نحوه انتخاب کارمندان نمونه دانشگاه ارائه کرد و یادآورشد: پس از تشکیل شورای انتخاب کارمند نمونه و تکمیل فرم ارزیابی کارکنان، در مجموع ۲۴ نفر از کارمندان و مدیران حوزه‌های مختلف دانشگاه به عنوان نمونه انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز