خبرگزاری کار ایران

ولادیمیر پوتین:

جان کری دروغگو است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۶۴

پوتین که در جمعی گروهی از اعضای شورای حقوق بشر روسیه در کرملین صحبت می‌کرد، گفت که جان کری این مساله را انکار می‌کند که جبهه النصره که وابسته به القاعده است، در کنار مخالفان مسلح سوری با دولت می‌جنگد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری طی سخنانی «جان کری» وزیر خارجه آمریکا را فردی دروغگو خواند و گفت که کری انکار می‌کند که القاعده در کنار مخالفان مسلح سوری با نیروهای دولتی این کشور می‌جنگد.
به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، پوتین که در جمعی گروهی از اعضای شورای حقوق بشر روسیه در کرملین صحبت می‌کرد، گفت که جان کری این مساله را انکار می‌کند که جبهه النصره که وابسته به القاعده است، در کنار مخالفان مسلح سوری با دولت می‌جنگد.
وی تاکید کرد که این مساله بسیار تعجب آور و در عین حال ناراحت کننده است؛ آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند و خودشان هم به آن واقف هستند.
پوتین با اعلام اینکه جلسات استماعیه قانون گذاران آمریکایی درباره حمله به سوریه را به دقت دنبال می‌کند، گفت که زمانی که در یکی از این جلسات از کری پرسیده شد که القاعده با مخالفان سوری ارتباط دارد یا خیر، وی هرگونه ارتباطی را رد کرده و گفت که به اعتقاد وی فعالیت مخالفان سوری مبتنی بر اعتدال گرایی است.
پوتین تاکید کرد که سخنان کری در حالی بیان شد که آمریکایی‌ها می‌دانند که جبهه النصره که در سوریه فعالیت می‌کند یکی از شاخه‌های القاعده است.
وی افزود که زمانی که این دروغ را از کری شنیدم، به شدت احساس ناراحتی کردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز