خبرگزاری کار ایران

سریال آکادمی دیوها به شبکه نمایش خانگی می‌آید

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۹

سریال آکادمی دیوها به تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان و کارگردانی الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی ساخته می‌شود.

ایلنا: آخرین بازماندگان دیو‌ها برای گذراندن آخربن کلاس در آکادمی بدجنسی دیو‌ها حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سریال آکادمی دیو‌ها که با تکنیک سینمای داستانی و تلفیق آن با سینمای انیمشن و عروسکی ساخته می‌شود؛ مضمونی کمدی و تخیلی دارد و روایتگر آخرین کلاسی است که دیو‌ها برای ورود به اجتماع در آن دوره‌های بدجنسی را می‌گذرانند.

طرح این سریال که برای مخاطبان ۹ تا ۹۹ ساله ساخته می‌شود از الهام قره خانی است، و تهیه کنندگی آن را حمید اعتباریان برعهده دارد. کارگردانی این مجموعه برعهده الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی است. لازم به ذکر است تولید این پروژه در موسسه فرهنگی و هنری سیرانفیلم صورت می‌گیرد.

این سریال برای پخش و توزیع در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود و هم اکنون در مرحله طراحی فضاهای داستانی است.

اعتباریان تهیه فیلمهای چون ستاره‌ها، شام عروسی و سن پترزبورگ را برعهده داشته و این اولین تجربه او در شبکه نمایش خانگی است. ازجمله فعالیتهای الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی نیز می‌توان به ساخت مستندهای شهرداد روحانی و علی حاتمی اشاره کرد.

همچنین ساکن صحرای سکوت ساخته مشترک آن‌ها در مورد خسرو شکیبایی نیز چندی پیش اکران شد. آن‌ها همچنین سازنده اولین فیلم سینمایی رئال-انیمیشن سینمای ایران به نام بانویی از ماه هستند که تولید آن به دلیل مشکلات مالی در مرداد نود متوقف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز